گوناگون

تقابل تیلور با قاسمپور و سعدالله‌یف در قهرمانی جهان/ تیلور آمریکایی درباره حریفانش چه گفت؟

تقابل تیلور با قاسمپور و سعدالله‌یف در قهرمانی جهان/ تیلور آمریکایی درباره حریفانش چه گفت؟

دیوید تیلور تاکید کرد آماده رقابت با عبدالرشید سعدالله‌یف و کامران قاسم‌پور در جهانی آلبانی است.

به گزارش پارسینه؛  کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای جهان، ‌با دیوید تیلور دارنده ۴ طلای جهان و المپیک از آمریکا و عبدالرشید سعدالله یف دارنده ۷ طلای جهان و المپیک از روسیه در یک گروه قرار گرفت.

دیوید تیلور ، کشتی‌گیر باسابقه آمریکایی درباره کشتی در وزن ۹۲ کیلوگرم در جهانی آلبانی گفت: من به اینجا آمدم و می‌دانستم که با  سعدالله‌یف و قاسم‌پور مبارزه خواهم کرد. من آماده‌ام و مشتاق کشتی با این دو هستم. هر دو رقبای قدرتمندی هستند و تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نمایش ممکن را داشته باشم.

او در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای عبدالرشید سعدالله‌یف دارد گفت: در این سطح هیچ پیامی وجود ندارد. بین ما احترام زیادی وجود دارد و قطعا کشتی سختی خواهد بود. من در بسیاری از مبارزات بزرگ در کشتی بودم و با اسطوره‌های این رشته کشتی گرفته‌ام و سعدالله‌یف تنها کسی است که دوست داشتم با او کشتی بگیرم. خیلی خوشحالم این اتفاق در حال وقوع است. ما سال‌ها دو نفر از بهترین‌های جهان در کشتی بودیم اما هر دو در وزن‌های دیگری رقابت کردیم و حالا در یک وزن حضور داریم. من فکر می‌کنم این کشتی را تمام دنیا می‌خواهند تماشا کنند و باید به بهترین شکل برای آن آماده شوم.

عبدالرشید سعدالله‌یف در وزن ۸۶ کیلوگرم طلای ریو ۲۰۱۶ را به دست آورد و در سال ۲۰۲۱ در توکیو در وزن ۹۷ کیلوگرم قهرمان شد. او در ادامه نتوانست در پاریس ۲۰۲۴ شرکت کند و حالا فرصت حضور در جهانی آلبانی را به دست آورده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد