گوناگون

قضاوت بازي راه‌آهن-پرسپوليس مشکلي نداشت

پارسینه: دبير دپارتمان داوران فدراسيون فوتبال گفت:محسن قهرماني قضاوت خوبي داشت و اشتباه تاثيرگذاري مرتکب نشد.

سايت رسمي فدراسيون فوتبال، سليماني در اين باره گفت: بازيهاي ديروز بر اساس گزارش ناظران و داوران مشکلي نداشتند و البته ما همين امروز صبح ديدار پرسپوليس و راه آهن را بازبيني کرديم که محسن قهرماني قضاوت خوبي در اين بازي داشت و اشتباه تاثيرگذاري مرتکب نشد. در دقيقه 55 پرسپوليسي ها معتقد بودند که روي مهاجمشان خطاي پنالتي انجام شده که قهرماني به درستي تصميم گرفت و پنالتي اعلام نکرد. در دقيقه 61 هم دروازه بان تيم راه آهن در يک جدال هوايي بدون هيچ خطايي توپ را دفع کرد و خطايي روي مهاجم پرسپوليس انجام نشد.

وي ادامه داد: البته من در صحبتي که با قهرماني داشتم به وي تذکر دادم که يک داور فقط بايد اخطارهايش به بازيکنان تصميماتش درباره صحنه هاي بازي نشان دهد و از حرکات سر و صورت و دست و حتي حرف زدن نبايد استفاده کند.

سليماني درپايان درباره پيراهن نيلسون گفت: من خودم ناظر بازي بودم. در جلسه هماهنگي قبل از بازي قرار شد تيم پرسپوليس مشکي بپوشد و دروازه بان اين تيم پيراهن طوسي روشن بر تن کند.اما متاسفانه اين اتفاق نيفتاده و دروازه بان پيراهن طوسي نوک مدادي تيره که به دودي مي زد وفرق چنداني با مشکي نداشت پوشيده بود. تيم داوري هم در تونل متوجه اين مساله شد و و اين در حالي بود که کمتر از 5 دقيقه به آغاز بازي فرصت وجود داشت. در نيمه دوم اصرار داور براي عوض شدن پيراهن نيلسون بي نتيجه بود چرا که گفته شد تنها يک دست پيراهن دروازه باني را تيم پرسپوليس به ورزشگاه برده است. همرنگ بودن پيراهن بازيکنان ودروازه بان يک تخلف آشکار بود و قهرماني مي توانست به هر ترتيب و بر اساس قانون جلوي نيلسون را براي حضور در زمين بگيرد. در همه بازيهاي ليگ و در روز جلسه هماهنگي تيم ها بايد دو دست لباس دروازه باني را با دو رنگ مشخص کنند. اما چرا تنها يکدست لباس به ورزشگاه آورده شده بود؟

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد