گوناگون

روحانی: قدردانی از زحمات و ایثارگری‌های خانواده جانبازان

روحانی: قدردانی از زحمات و ایثارگری‌های خانواده جانبازان

پارسینه: رئیس‌جمهور با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، تاکید کرد: در این جنگ اقتصادی نیز همه مردم ایران فشار سنگینی را تحمل می‌کنند و با همان رشادت و مقاومت روز‌های اول انقلاب در برابر توطئه دشمنان ایستادگی می‌کنند.

به گزارش پارسینه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل دکتر «رسول سجاد» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمی و معنوی با این جانباز سرافراز دیدار کرد.

دکتر روحانی همچنین از زحمات و ایثارگری‌های خانواده این جانبازان قدردانی کرد.
این جانباز گرانقدر در عملیات کربلایی ۵ به درجه جانبازی نایل آمد.
در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هم حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود توسط رئیس جمهور به این جانبار گرانقدر دوران دفاع مقدس اهدا شد.

منبع: پارسینه

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    دکتر جان کلا تمامی مردم ایران جانباز و ایثارگر هستند !!!! تحمل بزرگوارانی مثل شمایان ایثار میخواد و انواع و اقسام بیماری ها. از پارازیت و بنزین های غیر استاندارد و هوا و فضا که منتقل میشه جانبازی ما ملت شریف و قهرمان رو میرسونه !!! کرونا هم که گویا دق الباب کرد !!!!!!

  • شیرین صفوی

    جانبازی رو مبشناسم که با سینه سوخته اش تو خونه ها کار میکنه و تو یه زیر زمین ۵۰ متری نمور اجاره نشینه !!!!!!!! جانباری رو میشناسم که تو یه سوپر مارکت کار میکنه و نفس نفس زنان با جسم مریض و زخمیش خرید های مردم رو جابجا میکنه !!! جانبازی رو میشناسم که بی ادعا رو یه ماشین قراضه تو این هوای آلوده مسافر کشی میکنه !!!! جانبازی رو میشناسم که تلویزیون قدیمی خونه اش سوخته بود و شرم داشت بگه که تنها سرگرمی زن تنهای من دیدن تلویریونه !!! جانبازی رو میشناسم ...... بماند !!!!!!!

  • ایرانی آباد و آزاد

    همه مردم ایران جانیاز و ایثارگر هستند..........
    در این 41 سال بهتون ثابت نشده؟؟؟؟؟؟

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد