گوناگون

فرهنگی: تغییر مسکن مهر به مسکن اجتماعی نیازمند اصلاح قانون است

پارسینه: محمد حسین فرهنگی، افزود: مسکن مهر مبتنی بر احرای قانون دائمی است و اگر اراده دولت بر روش دیگری است باید قانون را اصلاح کند و یا مسکن مهر را ادامه دهد.

محمد حسین فرهنگی، افزود: مسکن مهر مبتنی بر احرای قانون دائمی است و اگر اراده دولت بر روش دیگری است باید قانون را اصلاح کند و یا مسکن مهر را ادامه دهد.

وی ادامه داد: به طور کلی در مسکن اجتماعی دولت می‌خواهد امکان زندگی خانواده را در مسکن بوجود بیاورد تا با بیشتر شدن خانوارها نیاز به مسکن وجود نداشته باشد و یا کمتر نیاز باشد تا پدر و مادرها هم بتوانند با فرزندان خود در یک مسکن زندگی کنند.

فرهنگی خاطر نشان کرد: اما جزئیات بیشتر را باید از زبان آخوندی وزیر راه و شهرسازی بپرسید.

فرهنگی در پاسخ به این سؤال که آیا طرح مسکن اجتماعی نیز همانند مسکن مهر در اطراف کلان شهرها و یا اینکه در داخل بافت فرسوده احداث خواهند شد گفت: از این موضوع خبری ندارم.

عضو کمیسیون فرهنگی در پاسخ به این سؤال که آیا تصور می‌کنید مسکن اجتماعی موفق عمل خواهد کرد یا خیر اظهار داشت: چه ضرورتی دارد در خصوص طرحی که هنوز جزئیات آن مشخص نیست صحبت کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد