گوناگون

مدیرعامل شفادارو:

امیدواریم با تدابیر دولت جدید، مطالبات داروسازان به سرعت پرداخت شود

امیدواریم با تدابیر دولت جدید، مطالبات  داروسازان به سرعت پرداخت شود

مدیرعامل گروه شفادارو گفت: برای تولید، تامین و توزیع دارو الزام داریم و موظفیم نیازهای دارویی کشور را تامین کنیم اما به دلیل عدم اجرای تعهدات دولت در قبال داورسازان با مشکل مواجه ایم.

دکتر ارسلان کاظم پور در نشست فصلی مدیران  شرکت پخش رازی از شرایط تحمیلی حاکم بر صنعت دارویی کشور انتقاد کرد و گفت: این صنعت علیرغم اینکه یک صنعت استراتژیک است، امسال با چالش مواجه شده‌ایم و به رغم الزام ما به تولید، تامین و توزیع دارو، دولت خود را متعهد به  پرداخت بدهی‌های خود به بخش دارو نکرده است.

وی افزود: روز به روز شرایط صنعت دارو سخت تر می‌شود. امسال در حالی که بازار صنعت دارو به بیش از 230 همت خواهد رسید، این میزان از مطالبات وصول نشده برای شرکت‌های پخش دارو، تحمل‌ناپذیر است و اگر در اسرع وقت اقدامی اساسی صورت نگیرد، مشکلات جدیدی سرباز خواهد کرد.

مدیرعامل شفادارو با تقدیر از عملکرد مدیریت شرکت پخش رازی و دیگر شرکتهای وابسته به هلدینگ شفادارو بابت پرداخت به موقع حقوق کارکنان، تصریح کرد: در سال جاری به دلیل عملکرد بانک‌ها، تسهیلات این مجموعه نیز با کاهش مواجه شده و همکاری مناسب در خصوص سرمایه در گردش شرکت‌های دارویی صروت نگرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد که با تدابیر دولت جدید، مشکلات صنعت دارو و شرکت‌های پخش دارو هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

کاظم پور همچنین با اشاره به اخبار اعلام شده در خصوص تخصیص اعتبار جدید برای پرداخت بدهی‌های بخش دولتی، تاکید کرد: همکاران شرکت‌های عضو هلدینگ تلاش کنند سهم مناسبی از این اعتبارات تخصیص یافته را دریافت کنند.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد