گوناگون

این خانه ها در تهران از خانه مسی هم گران تر هستند+جدول

این خانه ها در تهران از خانه مسی هم گران تر هستند+جدول

ارزش خانه لیونل مسی در فلوریدای‌جنوبی آمریکا با ۹۰۰ متر فضای نشیمن، ۸ اتاق خواب، ۹ حمام، استخر، سونا، مناظر دیدنی و یک اتاق استراحت ۱۵۰ متری با احتساب دلار ۵۰ هزار تومانی، ۵۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش اکوایران، چند وقت پیش یکی از رسانه‌ها به مقایسه قیمت یک ویلا در محله فرمانیه تهران با قیمت 520میلیارد تومان و قدمت 30 سال به ملک لیونل مسی پرداخته بود.

بنا به گزارشی که منتشر شده بود، ارزش خانه لیونل مسی در فلوریدای‌جنوبی آمریکا با ۹۰۰ متر فضای نشیمن، ۸ اتاق خواب، ۹ حمام، استخر، سونا، مناظر دیدنی و یک اتاق استراحت ۱۵۰ متری با احتساب دلار ۵۰ هزار تومانی، ۵۰۰ میلیارد تومان است.

بررسی منابع بین المللی توسط اکوایران نشان داد که این مقایسه صحیح است؛ چرا که یک سایت وابسته به یک مشاور املاک در فلوریدای جنوبی که خانه این بازیکن فوتبال در آن واقع شده است، قیمت این ملک را 10 میلیون و 750 هزار دلار اعلام کرده است.

بررسی فایل‌های آپارتمان و ویلا در پایتخت نشان می‌دهد که آگهی‌های فروش بالای 500 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

برای مثال در محله سعادت آباد، واحدی 190 متری و 3 سال ساخت، 539 میلیارد تومان و در الهیه، واحدی در یک برج‌باغ با 500 مترمربع زیربنا و نوساز، 500 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

در محله الهیه، آپارتمانی با 140 مترمربع مساحت و نوساز، دارای امکانات و مشاعات خاص، 630 میلیارد تومان و در محله سعادت آباد، پنت‌ هاوسی با 1100 مترمربع زیربنا و 1 سال ساخت، 500 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

photo_2024-09-28_11-26-50

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد