گوناگون

وحشت رسانه های اسرائیلی از وضعیت رژیم صهیونیستی

وحشت رسانه های اسرائیلی از وضعیت رژیم صهیونیستی

منابع عبری با ابراز نگرانی درباره عملیات‌های استشهادی در سراسر فلسطین اشغالی و ناامن شدن این سرزمین برای صهیونیست‌ها، تاکید کردند که عملیات دیروز در گلیلوت، تصادفی نبود و این منطقه تبدیل به نمادی شده که کل دشمنان اسرائیل آنجا را هدف قرار می‌دهند.

به گزارش پارسینه به نقل از تسنیم ،بعد از عملیات قهرمانانه‌ای که دیروز یک راننده کامیون فلسطینی در گلیلوت در شمال تل‌آویو واقع در نزدیکی مقر موساد انجام داده و ده‌ها نظامی صهیونیست را زیر گرفت و منجر به هلاکت و زخمی شدن آنها گشت، رسانه‌های صهیونیستی پیامدهای این حمله را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند که وقوع چنین عملیاتی در یک مکان کاملاً امنیتی و حساس، تصادفی نیست.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این زمینه گزارش داد که عملیات زیرگیری در شهرک گلیلوت در شمال تل‌آویو، اتفاقی نبود و این شهرک به نمادی برای حماس، حزب الله و ایران تبدیل شده و همه آنها قبلا اینجا را هدف قرار داده بودند و ممکن است باز هم این کار را انجام دهند.

«اوهاد خمو» خبرنگار این شبکه صهیونیستی اعلام کرد که هدف قرار دادن گلیلوت از چند جبهه، به معنای آن است که دشمن فهمیده، اسرائیل ماشین جنگی خود را از اینجا مدیریت می‌کند. عملیات‌های انفرادی که فلسطینی‌ها از قدس و به ویژه اراضی اشغالی 1948 انجام می‌دهند، بسیار حساس و خطرناک است.

شبکه کان رژیم صهیونیستی هم به نوبه خود در این زمینه گزارش داد: با توجه به عملیات‌های مختلفی که از جبهه‌های متعدد علیه اسرائیل انجام می‌شود، وضعیت بی‌اعتمادی شهرک نشینان به ویژه در مناطق شمالی نسبت به نهاد امنیتی و نظامی اسرائیل از 7 اکتبر تاکنون به شکل قابل توجهی تشدید شده است.

در همین راستا «تسویکا هاوزر» رئیس پیشین کمیته روابط خارجی و امنیت در کابینه رژیم اشغالگر گفت: ما باید همیشه نقشه چالش‌های پیش روی اسرائیل را درک کنیم و از این واقعیت درس بگیریم که برابر اتفاقاتی که در غزه و جبهه شمالی طی سال‌های گذشته اتفاق افتاده، اسرائیل سرش را داخل شن و ماسه فروکرده بود.

وی افزود: ما قبل از 7 اکتبر در جبهه جنوبی و همچنین شمالی، در خیال و توهم زندگی می‌کردیم و امروز اسرائیل بهای این خیالات را می‌پردازد و همه اتفاقات نشان می‌دهد که حلقه‌ای از آتش در اطراف اسرائیل وجود دارد.

به گزارش تسنیم، ساعات ظهر دیروز یکشنبه، یک عملیات زیرگیری با کامیون نزدیک مقر موساد در ایستگاه اتوبوس در منطقه "گلیلوت" در شمال تل‌آویو رخ داد که در این عملیات 6 نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند و بیش از 50 نظامی دیگر در این عملیات زخمی شده‌اند.

پایگاه نظامی «گلیلوت» مقر سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل از جمله موساد و یگان 8200 از بخش اطلاعات نظامی است.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که نیروهای امنیتی به‌سمت راننده این کامیون تیراندازی کردند. گزارش‌ها حاکی است «رامی ناطور» از اهالی روستای قلنسوه در اراضی اشغالی عامل عملیات زیرگیری در گلیلوت در شمال تل‌آویو بوده است که به شهادت رسید.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد