گوناگون

سریال جدید «مقدم» و مراحل پایانی ساخت

پارسینه: سریال «بچه‌های نسبتا بد» به کارگردانی «سیروس مقدم» مراحل پایانی تولید را سپری می‌کند. این سریال قرار است در شب‌های پاییز روی آنتن شبکه یک برود

«محمود اتحادی» جانشین تولید سریال «بچه‌های نسبتا بد» از پایان 50 درصد تدوین این سریال خبر داد.

وی گفت: با توجه به اینکه همزمان با تصویربرداری تدوین بچه‌های نسبتاً بد نیز انجام می‌شد، در حال حاضر بخش زیادی از سریال تدوین شده است و تا 20 روز دیگر به پایان می‌رسد.

اتحادی درباره موسیقی متن و تیتراژ بچه های نسبتاً بد هم گفت: بهنود یخچالی مشغول ساخت موسیقی تیتراژ و متن کار است اما همچنان خواننده تیتراژ مشخص نشده است.

به گفته جانشین تولید بچه‌های نسبتا بد این سریال پاییز روی آنتن شبکه یک می‌رود.

بچه‌های نسبتا بد که سیروس مقدم آن را کارگردانی کرده داستان چهار جوان خلافکار است یک گاو صندوق را که دو هزار سکه بهار آزادی در آن وجود دارد را می‌دزدند، این سکه‌ها به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است که با دزدیده شدن شان موسسه دچار مشکلاتی می‌شود.

حمید گودرزی در نقش عطا، اشکان خطیبی در نقش همایون، یوسف تیموری در نقش تورج، میلاد کی مرام در نقش سمیر و سید علی طباطبایی در نقش رهی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

برخی از عوامل پشت دوربین این سریال هم که در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک تهیه شده عبارتند از: تهیه‌کننده: سیدکمال طباطبایی، کارگردان: سیروس مقدم، نویسنده: پیمان عباسی، فیلمبردار: فرشاد گل سفیدی، مدیر تولید: افشین قلی‌پور، صدابردار: علی احمدی، طراح صحنه: آرزو غفوری، طراح گریم: زهره سیه پوس، عکاس: پیام ایرایی، جانشین تولید: محمود اتحادی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، مدیر برنامه‌ریزی: فهیمه کمالی، دستیار اول کارگردان: مجید کرباسیان، تدوین‌گر: سیامک مهماندوست، صداگذاری: رامین ابوالصدق، آهنگساز: بهنود یخچالی.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد