گوناگون

متلاشی شدن ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سلماس

پارسینه: جانشین فرمانده انتظامی سلماس گفت: دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سلماس با همت ماموران کشف و متلاشی شد.

حسین رمزی صبح امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر که در محل سالن جلسات این فرماندهی تشکیل شد، اظهار داشت: دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر، در طول یک ماه گذشته در این شهرستان متلاشی شد، با تلاش‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، 18 نفر قاچاقچی دستگیر شد و بعد از تشکیل پرونده برای گذر از مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

وی اضافه کرد: پنج کیلو و 100 گرم انواع مواد مخدر، یک هزار و 500 عدد قرص و آمپول‌های روان‌گردان از این دو باند کشف و ضبط شد.

رمزی تریاک، هروئین، شیشه، قرص و آمپول‌های روان‌گردان را از جمله مواد مکشوفه از این باندها عنوان کرد.

در ادامه این جلسه حسن احمدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سلماس، اظهار داشت: در یک ماه گذشته،30 نفر توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سلماس اضافه کرد: با متلاشی شدن این دو باند مواد مخدر، 15 دستگاه انواع خودرو حامل مواد مخدر متوقف شده است.

احمدی افزود: در راستای آگاه‌سازی و پیشگیری از اعتیاد با تلاش نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، دوره‌های آگاه‌سازی در مدارس و ادارات مختلف برگزار شده است.

وی از برگزاری نمایشگاهی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته، برای آشنا شدن مردم با عوامل مخرب مصرف مواد مخدر و آشنایی آنها با انواع مواد مخدر در محل دادگستری، برگزار می‌شود.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد