گوناگون

اعلام محدوديتهای ترافیکی در جاده های کشور

پارسینه: پلیس راه کشور محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی را برای تعطیلات آخر هفته اعلام کرد.

پلیس راه کشور محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی را برای تعطیلات آخر هفته اعلام کرد.

بنا بر اطلاعیه پلیس راه کشور تردد موتورسيكلت از ساعت 1200 ظهر روز هفتم مرداد ماه تا ساعت 2400 روز جمعه 11/05/92 از محورهاي كرج - چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.

تردد انواع تريلر و كاميون از محور كرج - چالوس كماكان ممنوع اعلام شده است.

در اطلاعیه پلیس راه کشور آورده شده است که تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 روز سه شنبه در تاریخ 08/05/92 از ميدان امير كبير كرج تا دهانه شمالي تونل كندوان در استان البرز به منظور تخليه بار ترافيكي ممنوع است. همچنین تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 الي 24 روز جمعه یازدهم مرداد ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 الي24 از 15 كيلومتر بالاي مرزن آباد(دزبن) به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد تمامی تريلرها از محور هراز كماكان ممنوع است. تردد كاميونها و كاميونتها به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 12 الي 23 روز پنجشنبه 10 مرداد ماه و همچنين ازساعت 6 صبح الي 23 روزهای سه شنبه و جمعه مورخ 8و11/05/92 از محور هراز ممنوع است.

در محور دماوند تردد تمامی تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 الي 23 روزهاي سه شنبه وجمعه مورخ 8 و11/05/92 از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است. همچنین تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدنی از ساعت 16 الي ساعت 20 روزهای پنجشنبه و جمعه 10و11 مرداد در محور زاهدان - زابل و بالعكس نیز ممنوع خواهد بود.

مركز اطلاعات و كنترل ترافيک پليس راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راههاي كشور و امداد رساني احتمالي به هموطنان است.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد