گوناگون

بارش ۱۰ساعته باران در فردوس

پارسینه: امروز با نزول باران رحمت الهی، شادی در چهره کشاورزان و دامداران فردوس موج زد و بیابان‌های خشک این شهرستان از آب سیراب شد.

بارش 10ساعته باران در فردوس، کشاورزان و دامداران زحمت کش و سخت کوش این شهرستان را خوشحال کرد.

نزول باران رحمت الهی از ساعت 9 صبح امروز در فردوس آغاز و هم‌اکنون نیز ادامه دارد و این موضوع باعث خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان و دامداران این شهرستان شده است.

خشکسالی 16 ساله در خراسان جنوبی و شهرستان فردوس، امان کشاورزان و دامداران را بریده و باعث بروز مشکلات زیادی در روند زندگی آنان شده است.

امروز با نزول باران رحمت الهی، شادی در چهره کشاورزان و دامداران فردوس موج زد و بیابان‌های خشک این شهرستان از آب سیراب شد.

رئیس اداره هواشناسی فردوس گفت: بارش باران رحمت الهی از ساعات نخستین صبح امروز در فردوس آغاز و تاکنون 15 میلی متر بارندگی در ایستگاه هواشناسی فردوس ثبت شده است.

علیرضا پورجمال افزود: همچنین از صبح امروز تاکنون 25 میلی متر بارندگی برای روستای فتح آباد فردوس ثبت شده که این میزان بارندگی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد مطلوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه بارندگی ها تا اواخر عصر فردا ادامه دارد، یادآور شد: در روز دوشنبه شاهد کاهش شدید دما و به احتمال قوی دمایی حداقل زیر صفر در شهرستان خواهیم بود.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد