گوناگون

پیدا شدن جسد یکی دیگر از مفقودی‌های سیل آذربایجان‌ شرقی

پارسینه: نیروهای مردمی و تیم‌های جمعیت هلال احمر در یک عملیات گسترده‌ جست‌وجو، موفق شدند جسد یکی از دو مفقودی باقیمانده در سیل غله زار آذرشهر را پیدا کنند.


محمد یوسفی‌پور، رئیس اداره عملیات امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان در تشریح این خبر گفت: برابر دستور مدیرعامل و هماهنگی‌های به عمل آمده توسط رئیس جمعیت هلال احمر آذرشهر و اعلام فراخوان عمومی و مردمی، صبح امروز (جمعه ۸ اردیبهشت) بالغ بر ۱۰۰ تن از نجاتگران هلال احمر به همراه صدها نفر نیروی مردمی عملیات جستجوی دو مفقودی باقیمانده سیل ۲۵ فروردین غله زار آذرشهر را با جدیت تمام شروع کردند.

وی ادامه داد: بعد از جستجوی‌های گسترده و نقطه به نقطه اراضی روستای تیمورلو، در نهایت نیروهای مردمی حوالی ساعت ۱۱ صبح در کنار کانال شهید سرداری جسد یک زن مفقودی در سیل را که زیر گل و لای مدفون شده بود را پیدا کردند.

یوسفی پور خاطرنشان کرد: جسد پیدا شده توسط نیروهای هلال احمر در کیسه جسد گذاشته شده و توسط آمبولانس هلال احمر به پزشک قانونی انتقال داده شد.

گفتنی است، با پیدا شدن جسد این زن، یک مفقودی باقیمانده که عملیات جست‌وجو تا پیدا کردنش ادامه خواهد داشت.



منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد