گوناگون

هوای پایتخت در شرایط ناسالم

پارسینه: به این ترتیب میانگین غلظت کلیه آلاینده ها به غیر از ایستگاههای پارک ترافیک پونک، پارک رازی، پارک شکوفه، پارک قائم ، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علم و صنعت، شهرک چشمه و فرمانداری شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در سایر ایستگاهها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط ناسالم است.

مهر: امروز هوای پایتخت از نظر ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در شرایط ناسالم است.

بر اساس اطلاعات رسیده ازایستگاههای سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت آلاینده های دی اکسید گوگرد، ذرات معلق کمتر از ده میکرون ، ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون و ازن نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده و از میزان غلظت آلاینده منواکسید کربن کاسته شده است.

به این ترتیب میانگین غلظت کلیه آلاینده ها به غیر از ایستگاههای پارک ترافیک پونک، پارک رازی، پارک شکوفه، پارک قائم ، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علم و صنعت، شهرک چشمه و فرمانداری شهر ری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون در سایر ایستگاهها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط ناسالم است.

گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی کمی ابری در پاره ای نقاط نیمه ابری و در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده است به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم باقی بماند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد