گوناگون

دستگيري ماساژور اينترنتي توسط پليس فتا

پارسینه: مطالب اين وبلاگ بيانگر اين بود كه صاحب آن در قالب ماساژ درماني، بدنبال فعاليت غير اخلاقي است كه شناسايي و دستگيري وي در دستور كار پليس قرار گرفت.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي كرمان گفت: فردي كه با طراحي و داير كردن وبلاگ در قالب ماساژ درماني، قصد فعاليت غير اخلاقي را داشت، روز گذشته دستگير شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ كامبيز اسماعيلي افزود: در پي رصد فضاي مجازي توسط كارشناسان دايره مبارزه با جرايم پليس فتا كرمان، وبلاگي رويت شد كه داير كننده آن مطالب مستهجن را درآن درج كرده بود.

وي بيان كرد: مطالب اين وبلاگ بيانگر اين بود كه صاحب آن در قالب ماساژ درماني، بدنبال فعاليت غير اخلاقي است كه شناسايي و دستگيري وي در دستور كار پليس قرار گرفت.

رئيس پليس فتا كرمان خاطر نشان كرد: پس از انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي و پليسي، داير كننده اين وبلاگ شناسايي و طي عملياتي در يكي از هتلهاي شهر كرمان دستگير شد.

وي تصريح كرد: در تحقيقات تكميلي، اين متهم به جرم خود اعتراف و هدف از راه‌اندازي اين وبلاگ را كسب درآمد و برقراري رابطه نامشروع با مشتريان خود عنوان كرد.

اسماعيلي در ادامه با اشاره به اينكه متهم در طول بازجويي اقرار كرد كه به هيچ وجه فكر نمي‌كرد دستگير شود، بيان كرد: در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد كه خوشبختانه هيچ ارباب رجوعي به اين فرد مراجعه نكرده است و پرونده وي جهت پيگيري تحويل مراجع قضايي شد.

رئيس پليس فتا در پايان خاطر نشان کرد: كاربران فضاي سايبري بايستي مراقب سايت‌ها و وبلاگ‌هاي مختلف باشند و فريب تبليغات آنها را نخورند، چه بسا افراد سودجويي هستند كه با عناوين مختلف قصد دارند به نيت شوم و پليد خود برسند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد