گوناگون

تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه

تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه

پارسینه: فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) روان و عادی در جریان بوده و به مرور بر بار ترافیکی افزوده می‌شود.

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور هراز عادی و روان گزارش شده و خودروها بدون ترافیک درحال عبور از این محور هستند.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه روان و بدون ترافیک در جریان است اما هم‌وطنان باید مدیریت زمان سفر را در اولویت بازگشت خود قرار بدهند و فر خود را به فردا موکول نکنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و بدون هیچگونه ترافیک در جریان است.

کهریزی اضافه کرد: مسافران با صبر و شکیبایی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توجه کافی به جلو، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت به جاده‌ها وارد شده و طول مسیر را جزئی از مسافرت بدانند.

وی تصریح کرد: به احتمال زیاد فردا محورهای شرق استان با بار ترافیکی سنگین مواجه خواهند شد و رانندگان باید با صبر و شکیبایی تردد کرده و از ارتکاب تخلفاتی مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ خودداری کنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی ، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنان‌ رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد