گوناگون

احتمال اجرای طرح زوج و فرد خودروها تا پایان سال

پارسینه: قائم مقام سازمان محیط زیست کشور ترافیک روان، کاهش هزینه‌های اجتماعی و درمانی، رضایتمندی مردم و ... را از جمله دستاوردهای اجرای طرح زوج و فرد خودرو از درب منزل و تصریح کرد: حدود 5 میلیون خودرو و 3 میلیون موتورسیکلت در معابر تهران تردد می‌کنند.

شاعری با بیان اینکه شورای عالی ترافیک در هر ماه جلسه‌ای به منظور بررسی اقدامات و ... برگزار می‌کند گفت: برخی صحبت‌ها مبنی بر این که شورای عالی ترافیک اجرای طرح زوج و فرد خودروها از درب منزل تا پایان سال را قبول نکرده کذب است زیرا این موضوع تا به حال مطرح نشده و این پیشنهاد جدید سازمان حفاظت محیط زیست کشور است.

شاعری از پیگیری این طرح در شورای عالی ترافیک در جلسه بهمن ماه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح منابع آلاینده مدیریت می‌شود و از به خطر افتادن سلامتی شهروندان جلوگیری خواهد شد.

قائم مقام سازمان محیط زیست کشور ترافیک روان، کاهش هزینه‌های اجتماعی و درمانی، رضایتمندی مردم و ... را از جمله دستاوردهای اجرای طرح زوج و فرد خودرو از درب منزل و تصریح کرد: حدود 5 میلیون خودرو و 3 میلیون موتورسیکلت در معابر تهران تردد می‌کنند.

شاعری ظرفیت معابر تهران را حدود 50 درصد تردد خودروهای فعلی دانست و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اعلام اسامی دستگاه‌های مقصر در ایجاد آلودگی هوا گفت: اسامی دستگاه‌های موفق و البته مقصر در اجرای ضعیف طرح جامع کاهش آلودگی هوا به مراجع ذیصلاح معرفی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

  • پسرک فضول

    لطفن به همین میزان حق بیمه و عوارض خودروها را هم کم بفرمایید.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد