گوناگون

بازداشت سوداگر مرگ هنگام توزیع مواد مخدر

پارسینه: کلانتر 175 باقر شهر ادامه داد: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد، متهمان بدون توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه می دانند که طی یک تعقیب و گریز پلیسی مأموران با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند موتور سیکلت را متوقف و دو موتور سوار را دستگیر کنند.

سرگرد منصور زمانی ضمن اشاره به دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در خیابان "مسلم بن عقیل" از کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی خبر داد و افزود: با شکایت شهروندان ساکن محدوده مذکور به مأموران کلانتری 172 عبدالعظیم در خصوص اقدامات این توزیع کنندگان مواد مخدر، اقدامات مأموران تجسس این یگان برای شناسایی و دستگیری این متهمان آغاز شد.

وی عنوان داشت: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه مأموران موفق شدند یکی از توزیع کنندگان را شناسایی کرده و در اقدامی پلیسی در یکی از خیابانهای فرعی در حالی که قصد فروش مواد مخدر را داشت را شناسایی کنند.

سرگرد زمانی ادامه داد: مأموران برای دستگیری او وارد عمل شدند، اما متهم به محض مشاهده پلیس با خودروی نیسانی که در کناری متوقف شده بود، قصد فرار داشت که در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند خودرو را متوقف و راننده را دستگیر کنند.

وی بیان کرد: در بازرسی از متهم که "میثم" نام داشت مقادیر قابل توجه ای شیشه و تریاک که با بسته های کوچک بسته بندی شده بود و آماده برای توزیع بود کشف شد.

سرگرد زمانی در پایان اضافه کرد: مأموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

اعتراف سارقان به 15 فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در پیشوا

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا شرق تهران از دستگیری چهار سارق و مالخر حرفه ای توسط مأموران پلیس آگاهی و اعتراف متهمان به 15 فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی خبر داد.

سرهنگ سلمان آدینه وند گفت: مأموران پلیس آگاهی هنگام گشتزنی در محدوده کانال آب به رفتارهای فردی به نام "قادر" مظنون شدند.

وی افزود: با توجه به سرقتهای اخیر سیم و کابل برق هوایی در این محدوده، بلافاصله مأموران برای دستگیری وی اقدام و نامبرده را به همراه مقادیری موادمخدر دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در جریان بازجوییها به 15 فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی با هم دستی دو نفر دیگر و فروش آن به فردی به نام "رحمان" معترف شد که با هماهنگی مقام قضایی مالخر و کلیه سارقان در چند عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان موتورسیکلت ساعاتی پس از سرقت راهی بازداشتگاه شدند

رئیس کلانتری 175 باقرشهر از دستگیری دو سارق موتورسیکلت ساعاتی پس از سرقت طی یک تعقیب و گریز پلیسی در محله "باقر شهر" خبر داد.

سروان علی دیانی افزود: مأموران این یگان هنگام گشتزنی در خیابان "خیرآباد" محله باقرشهر بودند که به دو موتور سواری که پلاکش مخدوش شده بود و در حال پرسه زدن بودند، مشکوک شدند.

وی بیان کرد: مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به او دستور توقف دادند، اما موتورسوار به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شدند.

کلانتر 175 باقر شهر ادامه داد: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد، متهمان بدون توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه می دانند که طی یک تعقیب و گریز پلیسی مأموران با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند موتور سیکلت را متوقف و دو موتور سوار را دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: مأموران بعد از بررسی پلاک موتورسیکلت و استعلام از مرکز پیام متوجه شدند موتورسیکلت ساعاتی قبل به سرقت رفته است که در بازرسی از متهمان که "بهنام" و "غلامرضا" نام داشتند، تعدادی ابزارآلات سرقت، دو دستگاه تلفن همراه و یک قبضه چاقو کشف شد.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد