گوناگون

استخدام مشاور اوباما توسط کامرون

پارسینه: نخست وزیر انگلیس برای آنکه بتواند در انتخابات سال 2015 میلادی پیروز شود اقدام به استخدام مدیر کمپین انتخاباتی "باراک اوباما" کرد.

انگلیس در سال 2015 میلادی شاهد برگزاری انتخابات پارلمانی است از همین رو "دیوید کامرون" نخست وزیر فعلی این کشور از هم اکنون به فکر پیروزی در این رقابت هاست.

در حالی که مردم انگلیس از مشکلات اقتصادی رنج می برند و نظرسنجی ها نیز نشان می دهند که حزب محافظه کار به رهبری کامرون وضعیت چندان مناسبی ندارد، وی اقدام به استخدام "جیم مسینا" از دموکرات های شناخته شده آمریکا و فردی که مدیر کمپین انتخاباتی "باراک اوباما" رئیس جمهور ایالات متحده، بود کرده است.

مسینا مغز متفکر کمپین انتخاباتی اوباما و دلیل اصلی پیروزی وی در انتخابات سال گذشته میلادی محسوب می شود و بر همین اساس محافظه کاران انگلیس که بعد از حکومت طولانی مدت حزب کارگر بر بریتانیا توانسته اند قدرت را در دست بگیرند تلاش دارند تا با بهره گرفتن از این چهره پیروزی خود در انتخابات سال 2015 را تضمین کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد