گوناگون

آل سعود شمار دیگری از مردم یمن را به خاک و خون کشید

پارسینه: عربستان سعودی در ادامه حملات هوایی به مناطق مسکونی و غیرنظامی، شمار دیگری از مردم یمن را به خاک و خون کشید.

به نقل از خبرگزاری رسمی یمن(سبأ)، در پی حمله امروز (جمعه) جنگنده های عربستان به شهر بنی حشیش در استان صنعا، یک نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.
یک منبع محلی گفت: در این حمله جنگنده های متجاوز، منطقه «مقریش» را بمباران کردند.
منبع یادشده، ادامه حملات هوایی سعودی به مناطق مسکونی را که در سکوت محافل بین المللی انجام می شود، محکوم کرد.
وی از آزادگان جهان و سازمان های بشردوستانه خواست، برای توقف حملات به یمن، کشورهای ائتلاف متجاوزان را تحت فشار قرار دهند.
سبا در گزارش دیگری نوشت: جنگنده های متجاوز سعودی- آمریکایی امروز در ادامه بمباران صنعا پایتخت، شماری از مناطق این شهر را بمباران کردند.
یک منبع امنیتی گفت، در این حمله، خیابان فرودگاه سه بار به شدت بمباران شد.
وی افزود: جنگنده ها سعودی خانه یکی از شهروندان در منطقه «سواد حنش» را نیز بمباران کردند که خسارت های سنگینی به این خانه و شماری دیگری از خانه ها و مناطق اطراف وارد شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد که جنگنده های متجاوز دشمن، شب گذشته منطقه ذهبان را سه بار بمباران کردند که خسارت های زیادی به خانه های شهروندان و ساختمان های اطراف وارد شد.
عربستان با ائتلاف 9 کشورعربی منطقه به جزعمان وبا همراهی آمریکا ازششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی وفراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند وازقدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشوررا تأمین می کنند، جلوگیری کند.
براثراین حملات، تاکنون بیشتر تأسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها، مدارس و حتی خانه های مسکونی مردم این کشور بمباران و منهدم شده است.
هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان کشته و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد