گوناگون

برف و یخبندان هواپیماها را در استانبول زمین گیر کرد

پارسینه: بارش شدید و سنگین برف امروز (جمعه) موجب اعلام لغو 155 پرواز در دو فرودگاه استانبول ترکیه و تصادف زنجیره ای خودروها در این شهر شد.

به گزارش ایرنا، شرکتهای هواپیمایی ترکیه اعلام کردند مجموعا 155 پرواز داخلی و خارجی خود را که قرار بود امروز و فردا (شنبه) از دو فرودگاه استانبول انجام شود، لغو کرده اند.

مسئولان فرودگاههای «آتاترک» و «سبیحا گوگچن» استانبول گفتند: سازمان هواشناسی اعلام کرده است بارش برف در استانبول به مدت چهار روز ادامه خواهد یافت و در باره پروازهای روزهای آتی نیز دوباره تصمیم گیری خواهد شد.

بر اثر بارش برف، سرما و توفان زندگی مردم استانبول طی چند روز گذشته با مشکل مواجه شده به گونه ای که مدارس تعطیل شده است و حرکت بسیاری از کشتی ها در دریای مرمره مختل شده است و صدها خودرو در داخل شهر و جاده های منتهی به استانبول نیز تصادف کردند.

لغو پروازها موجب سرگردانی صدها مسافر در پایانه فرودگاه ها شد.

سازمان هواشناسی ترکیه هم چنین از کاهش شدید دمای هوا در آنکارا ( پایتخت ترکیه) و آغاز بارش شدید برف در این شهر خبر داده است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد