گوناگون

خلوت شاهزاده عربستانی و وزیر لبنانی در ریاض

پارسینه: وزیر کشور لبنان در ریاض طی دیداری با ترکی فیصل شاهزاده سعودی تحولات منطقه را بررسی کرد. این در حالی است که عربستان اخیرا به دلیل مواضع حزب الله لبنان از اعطای کمک مالی به ارتش لبنان سرباز زد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، نهاد مشنوق، وزیر کشور لبنان روز یکشنبه در ریاض دیداری با ترکی فیصل، شاهزاده سعودی داشت. در این دیدار که تحولات منطقه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت از طرف لبنان عبدالستار عیسی، سفیر این کشور در ریاض و ماهر ابوالخدود، مشاور وزیر حضور داشتند.

شاهزاده بدر بن سعد و استاد جمال خاشقجی نیز در این دیدار شاهزاده سعودی را همراهی کردند.

وی روز شنبه برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی که از سوی مرکز پژوهش‌ها و تحقیقات اسلامی ملک فیصل ترتیب داده شده بود، وارد ریاض شد.

این کنفرانس که به مناسبت بزرگداشت سعود فیصل، شاهزاده متوفی سعودی و با نظارت سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان برگزار شده مدت سه روز ادامه خواهد داشت و در آن بیش از 1000 تن از شاهزادگان، وزرا، چهره‌های دانشگاهی، محققان و دیپلمات‌های سعودی حضور خواهند داشت.

در این کنفرانس، سخنرانی‌ها و همایش‌هایی برگزار شده و با پخش فیلم‌هایی از زندگی علمی و شغلی شاهزاده سعود فیصل، رویکردهای سیاسی وی و اقداماتی که انجام داده، شرح داده می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد