گوناگون

سه حادثه تروریستی در لندن

پارسینه: یک مقام رسمی دولت انگلیس شامگاه شنبه گفت حادثه ای بزرگ بر روی پل لندن روی داده است.

براساس آمار اولیه بیش از ۱۰ نَفَر آسیب دیدند. حال برخی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از لندن گزارش داد: یک مقام رسمی دولت انگلیس شامگاه شنبه گفت حادثه ای بزرگ بر روی پل لندن روی داده است.

یک شاهد عینی به خبرگزاری رویترز گفت چند نفر را روی پل لندن دیده است که ظاهرا جراحت ناشی از اصابت کارد بر روی تن خود داشتند.

یک زن که شاهد عینی حادثه پل لندن بود گفت سه نفر را بر روی پل دیده است که گلویشان با کارد بریده شده بود.
ساکنان محلی نزدیک پل لندن گفتند صدای شلیک تیر را در نزدیکی پل شنیده‌اند.

شبکه تلویزیونی العربیه به نقل از منابع خبری در انگلیس از شنیده شدن صدای شلیک گلوله جنگی در نزدیکی ایستکاه پل لندن خبر داد.

حادثه دیگر در محله ی بارو مارکت لندن
پلیس انگلیس از یک حادثه ی دیگر در محله ی بارو مارکت خبر داد که در آن شمار زیادی رستوران ها و مشروب فروشی واقع است. دراین حادثه که در یک مشروب فروشی روی داد،دست کم گلوی ۳ نفر با کارد بریده شد.عامل یا عاملان این حادثه هنوز بازداشت نشده اند.
باتوجه به اینکه در این محله واقع در مرکز لندن شمار زیادی از مردم حضور داشتند، پلیس به سرعت در حال تخلیه ی این محل از جمعیت است و مردم نیز سراسیمه درحال فرار از این محدوده هستند.

سومین حادثه در منطقه واکسال لندن واقع در مرکز این شهر رخ داد

در منطقه واکسال لندن واقع در مرکز این شهر سومین حادثه نیز رخ داده و پلیس مسلح و ضد تروریستی به منطقه اعزام شده است. پلیس انگلیس در پی ۳ حادثه پی در پی در مرکز لندن، بخش آموزش های ویژه ی شرایط اضطراری را روی پایگاه اطلاع رسانی خود فعال کرده است. فرار، پنهان شدن و اطلاع به پلیس إز مهمترین مواردی است که در این پایگاه بر آن تاکید شده است.برخی منابع اعلام کرده اند پلیس احتمال می دهد حوادث مشابه دیگری روی دهد.
منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد