گوناگون

اسد: ونزوئلا بحران را پشت سر می‌گذارد

اسد: ونزوئلا بحران را پشت سر می‌گذارد

پارسینه: رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر خارجه ونزوئلا تأکید کرد که اطمینان دارد ونزوئلا بحران را پشت سر خواهد گذاشت.

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با خورخه آریزو، وزیر خارجه ونزوئلا در دمشق به شرح آخرین تحولات ونزوئلا از زبان آریزو گوش داد و گفت که اطمینان دارد ونزوئلا بحران را پشت سر گذاشته و شاهد صلح و ثبات خواهد بود.

بشار اسد در این دیدار گفت: سیاست برخی کشور‌های غربی و در رأس آن آمریکا درباره ونزوئلا و مداخله آشکار در امور داخلی آن و محاصره و تحریم به روشی تبدیل شده که این کشور‌ها علیه کسانی اتخاذ می‌کنند که مخالف سیاست‌هایشان باشند. آنچه در ونزوئلا رخ می‌دهد شبیه رخداد‌های سوریه است و هدف آن سلطه بر این کشور‌ها و گرفتن استقلال آن‌هاست. چنین اقداماتی نقض قوانین بین المللی است و با مهم‌ترین اصول منشور سازمان ملل درباره احترام به حاکمیت کشور‌ها و حق مردم در تعیین سرنوشت خود مغایرت دارد.

وزیر خارجه ونزوئلا نیز از موضع بشار اسد درباره کشورش تشکر کرد و گفت: اقداماتی که دشمنان ما علیه کشورمان اتخاذ می‌کنند همان اقداماتی است که موجب شعله‌ور شدن آتش جنگ در سوریه شد. این تحولات بخشی از تلاش‌های مستمر آمریکا برای سلطه بر سایر کشورهاست.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • ناشناس

    جلاد از جلاد دیگر حمایت می کند

  • ناشناس

    حتما هم با کمک همان کشوری که تو رو نگه داشت. اما دیگه خودمان داریم نابود می شویم. لطفا خفه شو

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد