گوناگون

وزیر خارجه آمریکا: گفتگوی مفیدی با مدیر کل آژانس انرژی اتمی داشتم

وزیر خارجه آمریکا: گفتگوی مفیدی با مدیر کل آژانس انرژی اتمی داشتم

پارسینه: آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا با رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی که هر دو در نیویورک برای شرکت در دهمین اجلاس بازنگری ان پی تی بسر می برند، دیدار کرد و گفت که گفتگوی مفیدی با او داشته است.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا عصر دوشنبه به وقت محلی افزود: گفتگوی مفیدی با رافائل گروسی رئیس آژانس بین المللی اتمی در حاشیه کنفرانس ان پی تی در نیویورک داشتم.

بلینکن اضافه کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی نقش حیاتی در پیشبرد عدم اشاعه هسته ای، پادمان ها و استفاده مسالمت آمیز انرژی هسته ای ایفا می کند.

وزیر خارجه آمریکا ادامه داد: همه ما باید از کار مهم آژانس بین المللی انرژی اتمی حمایت کنیم.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز گفت که بلینکن در دیدار خود با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، بر همکاری مهم آژانس و آمریکا و نقش حیاتی این نهاد در پیشبرد عدم اشاعه هسته ای، پادمان ها و استفاده مسالمت آمیز از انرژی هسته ای بار دیگر تکرار کرد.

مدیر کل آژانس بین‌المللی اتمی گفت: اگر می‌خواهیم تضمین‌های معتبری ارائه دهیم که برنامه هسته‌ای رو به رشد ایران منحصراً برای اهداف صلح‌آمیز باشد، باید زمینه همکاری و اطمینان از دسترسی بازرسان به برنامه‌های هسته‌ای را فراهم کنیم.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد