گوناگون

سامسونگ در دبی عرضه یک نسخه "جان سخت" از Galaxy S۴ را تایید کرد

پارسینه: سامسونگ در جریان رونمایی از Galaxy S4 در دبی، تائید کرد که طی چند هفته آینده یک نسخه "جان سخت" از این کهکشان به بازار عرضه می شود.

سامسونگ در جریان رونمایی از Galaxy S4 در دبی، تائید کرد که طی چند هفته آینده یک نسخه "جان سخت" از این کهکشان به بازار عرضه می شود.

یانگ سو کیم - رئیس بخش خلیج فارس سامسونگ الکترونیک - این مطلب را وقتی عنوان کرد که در جلسه پرسش و پاسخ این رویداد خبرنگاران از او پرسیدند که چرا سامسونگ یک چنین دستگاهی که در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم باشد را تولید نمی کند.

فعلا جزئیات بیشتری در دسترس نیست، اما خیلی چالب است که شاهد یک Galaxy S4 ضد آب و ضد گرد و غبار باشیم. البته ممکن است در جریان ترجمه (عربی به انگلیسی) بعضی جزئیات کم و زیاد شده باشد.

به نظر سامسونگ این دستگاه را برای مقابله با Xperia Z سونی آماده می کند.
هرچند این نسخه از Galaxy S4 هنوز رسمی نشده، ولی بعید است جز خصوصیات مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، چیزی دیگری به آن اضافه شود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، این اولین بار است که سامسونگ یک دستگاه مقاوم و جان سخت از خانواده Galaxy S عرضه می کند.

به نظر شما نیاز است که سامسونگ چنین دستگاهی را عرضه کند؟

منبع:موبایلستان

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد