گوناگون

پدافند هوایی ایران؛ نابودی ناپذیر در برابر تهدیدات هوایی و موشکی+فیلم

پدافند هوایی ایران؛ نابودی ناپذیر در برابر تهدیدات هوایی و موشکی+فیلم

دلایلی که می‌تواند بیانگر این باشد که پدافند هوایی ایران در یک نبرد احتمالی سرکوب نخواهد شد را در ادامه این ویدیو بررسی میکنیم.

به گزارش پارسینه، پدافند هوایی یکی از اجزای حیاتی نظام دفاعی هر کشور است که برای مقابله با تهدیدات هوایی، از جمله حملات هوایی و موشکی، استفاده می‌شود. ایران نیز از یک سیستم پدافند هوایی پیشرفته بهره‌مند است که شامل مواردی مانند موشک‌های ضد هوایی، سامانه‌های راداری، و امکانات الکترونیکی است.

در این ویدیو به بررسی این سوال که "چرا پدافند هوایی ایران در نبرد احتمالی سرکوب نخواهد شد؟" میپردازیم.

حجم ویدیو: 53.69M | مدت زمان ویدیو: 00:07:14 دانلود ویدیو

ارسال نظر

  • هاموج

    ببخشید پس اسرائیل چطور به رادارپدافند هوایی اصفهان آسیب موفقیت آمیزرساند دم خروس یا قسم حضرت عباس

  • Amyr

    بابا تورو خدا دست بردارید همه انسانها به دوست قابل اتکا نیاز دارند این درباره کشورها هم صادق هست هیچ کشوری نمی‌تواند بدون همکاری با دوستان موفق و پیروز باشد تو رو خدا از طناب پوسیده روسیه و چین بالا نروید ازتاریخ درس بگیریم هر که روسیه را بعنوان حامی یا دوست انتخاب کرده در مواقع اضطراری پشت آن کشور خالی کرده اعراب در جنگ شش روزه نمونه بارز چین درباره جزایر سه گانه یکی از صدها نمونه آنها بسیار بیشتر از سودشان دردسر و نابودی دارند کشورهایی که در فساد دولتی غوطه‌ورند بخصوص روسیه قدرت پوشالی اگر از بیرون کشور به ایران و روسیه نگاه کنید کاملآ می‌فهمید حقایق متاسفانه اشتباه این دوستی را .روش سیاسی و نظامی ما اشتباه است و درس نمی‌گیریم هیچ پیشرفت چشمگیری نداشته ایم اگر خودمان را با کشور‌های در حال توسعه مقایسه کنیم کشورهایی که اقتصاد و حکومت سلامتی دارند.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد