گوناگون

استعلام هزینه نصب دستگیره هوشمند؛ معرفی نصاب و مدل دستگیره دیجیتال

استعلام هزینه نصب دستگیره هوشمند؛ معرفی نصاب و مدل دستگیره دیجیتال

وقتی زمان نصب دستگیره هوشمند فرا می‌رسد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که هزینه‌های نصب را محاسبه کنید. شرایط نصب قفل هوشمند با قفل معمولی کلیدخور متفاوت است، زیرا به تخصص بیشتری نیاز دارد. پس باید به سراغ نصاب دستگیره دیجیتال بروید تا قفل شما را با کیفیت بالا و به درستی در جای خود نصب کند.

پارسینه: درست است که نصب قفل الکترونیکی به تخصص بالایی نیاز دارد، اما شما با خرید دستگیره دیجیتال می‌توانید امنیت ملک خود را افزایش دهید و حداکثر راحتی را کسب کنید. انواع متفاوتی از قفل‌های هوشمند در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های مختلفی ارائه می‌دهند. قفلی را انتخاب کنید که امکان نصب آن روی درب شما وجود داشته باشد. همچنین به قیمت دستگیره هوشمند و هزینه‌های جانبی نصب توجه کنید تا مطابق با مقدار بودجه‌تان باشد. در ادامه به عوامل موثر در هزینه نصب دستگیره هوشمند می‌پردازیم.

ضمناً جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرایند نصب این نوع از دستگیره های الکترونیکی می‌توانید به صفحه نصب دستگیره دیجیتال هوشمند در وب سایت اسمارتوم مراجعه کنید.

عوامل موثر در هزینه نصب دستگیره هوشمند

هزینه نصب دستگیره هوشمند به عوامل مختلفی بستگی دارند. از جمله برند آن دستگیره که در تعیین قیمت آن نیز تاثیر زیادی دارد. از دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه نصب قفل هوشمند فناوری‌های به کار رفته در آن است که در انوع قفل هوشمند متفاوت هستند. در وهله آخر نیز تعداد دستگیره‌های هوشمند مورد نیاز شما است که می‌تواند روی قیمت نصب دستگیره هوشمند موثر باشد. در ادامه به تشریح موارد زیر خواهیم پرداخت:

  • تاثیر نوع و مدل قفل هوشمند بر هزینه نصب
  • تاثیر برند قفل هوشمند بر هزینه ها
  • میزان اثر اجرت نصاب قفل دیجیتال
  • موقعیت جغرافیایی پروژه
  • نوع درب ساختمان
  • سایر هزینه های جانبی مثل تضمین گارانتی

نوع قفل هوشمند

قفل هوشمند یک نوع قفل درب است که به جای کلید از فناوری پیشرفته بهره می‌برد. این فناوری می‌تواند بیومتریک (انر انگشت، تشخیص چهره یا شبکیه چشم)، رمز عبور، کارتی، بلوتوث یا وای فای باشد. هر قفل هوشمند در بازار می‌تواند از یک یا چند فناوری بهره ببرد. برخی از قفل‌ها هستند که قابلیت اثرانگشت، رمز عبور و حتی قفل سنتی کلیدخور را در یک دستگیره واحد دارند.

نوع فناوری مورد استفاده می‌تواند در شکل و سبک طراحی قفل تاثیر بگذارد. برای مثال، قفل هوشمند اثر انگشتی به دلیل طراحی خاص و نیاز به سنسورهای پیشرفته معمولاً هزینه نصب بیشتری دارد؛ بنابراین هر چه فناوری مورد استفاده در ساخت قفل پیشرفته‌تر باشد، هزینه اغلب افزایش پیدا می‌کند.

برند قفل هوشمند

محبوبیت روزافزون قفل‌های هوشمند باعث شده است تا برندهای مختلفی وارد بازار شوند. هر برند از سبک طراحی و فناوری خاصی در محصولات خود استفاده می‌کند؛ بنابراین شرایط نصب نیز متفاوت خواهد بود. این موضوع بر قیمت نصب دستگیره هوشمند تاثیر می‌گذارد. بهتر است بدانید که قفل‌های هوشمند ساخته شده توسط برخی از برندها از شرایط نصب متفاوتی پیروی می‌کنند که در میزان کار انجام شده توسط نصاب دستگیره دیجیتال و اجرت کار تاثیر می‌گذارند.

images_1729934433_671cb461820ba

بعضی از برندها ممکن است با سیستم امنیتی خانه یا دستگاه‌های هوشمند کار نکنند و قابل نصب روی برخی از درب‌ها نباشند. به عنوان مثال، سازگاری برخی برندهای سازنده قفل دیجیتالی با دستگاه‌های اپل بهتر از دستگاه‌های اندرویدی است. بعضی از برندها نیز هستند که با سیستم‌های نرم‌افزاری متفاوتی کار می‌کنند؛ اما یک نصاب حرفه‌ای می‌تواند به شما در انتخاب بهترین قفل دیجیتالی کمک شایانی کند.

اجرت نصب قفل

مقدار تلاش و زحمت نصاب دستگیره دیجیتال بر قیمت نصب موثر است. همانطور که قبل‌تر بیان کردیم، قفل‌ها با فناوری پیچیده و طراحی خاص ممکن است هزینه نصب را افزایش دهند، زیرا به تلاش بیشتری از سوی نصاب نیاز دارند. اکثر کارهای نصب دستگیره هوشمند بین 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشند، مگر اینکه به کارهای اضافی نیاز باشد که مدت زمان کار بیشتر می‌شود. پیچیدگی در نصب باعث زمان‌بر شدن پروژه می‌شود. این موضوع به هزینه نهایی اضافه می‌کند.

جنس درب نیز در اجرت کار موثر هستند. درب‌های فلزی اغلب به هزینه بیشتری نیاز دارند، زیرا نصب آن زمان‌بر است. اگر هم به جای یک درب، چندین درب به نصب قفل هوشمند نیاز داشته باشند، هزینه نهایی افزایش پیدا می‌کند. نصاب حرفه‌ای معمولاً هزینه بیشتری نسبت به نصاب با تجربه کمتر دریافت می‌کند؛ اما توصیه می‌کنیم به سراغ نصاب حرفه‌ای بروید، زیرا نصب اصولی منجر به کارکرد بهتر قفل و عدم دستکاری آن توسط مزاحمان می‌شود.

موقعیت جغرافیایی

هزینه نصب دستگیره هوشمند بسته به موقعیت جغرافیایی متفاوت است، زیرا هزینه رفت و آمد و تقاضای بر هزینه نیروی کار تأثیر می‌گذارد. برای مثال، هزینه نصب در تهران بیشتر از شهرهای کوچک است، زیرا نصب قفل هوشمند در تهران تقاضای بیشتری دارد، پس هزینه نصب افزایش پیدا می‌کند. همچنین در شهرهایی که تقاضا کم است، نصاب برای اینکه بازار کوچک خود را حفظ کند، مجبور است هزینه نصب را کم کند.

images_1729934413_671cb44db1a73 (1)

هزینه رفت و آمد نیز در قیمت نهایی موثر است. اگر پروژه نصب در غرب تهران باشد و نصاب در این منطقه حضور داشته باشد، هزینه رفت و آمد کمتر از زمانی است که پروژه نصب قفل در حومه تهران باشد. توصیه می‌کنیم برای کاهش هزینه‌های رفت و آمد به سراغ نصابی بروید که در نزدیکی محل شما زندگی باشد.نوع درب ملک

هزینه نصب دستگیره هوشمند براساس تعداد و نوع درب متفاوت است. اکثر مردم قفل‌های هوشمند را روی درب ورودی نصب می‌کنند، اما ممکن است صاحب ملک به نصب قفل روی درب‌های دیگر نیاز داشته باشد. برای مثال، شما ممکن است یک قفل روی درب ورودی داخل ساختمان و یک قفل روی درب ورودی بیرون ساختمان نصب کنید. درحقیقت، شرایط نصب به دلیل جنس درب و شرایط آب و هوایی متفاوت خواهد بود.

جنس درب نیز در روند کار نصاب دستگیره دیجیتال موثر است. سوراخ کاری و کار روی درب‌های چوبی ساده‌تر از درب‌های فلزی است، بدین دلیل که چوب نرم‌تر و کارپذیرتر از فلز است و به تلاش کمتری از سوی نصاب نیاز دارد. نصب دستگیره هوشمند روی درب‌های ضد سرقت به دلیل وجود چند لایه محافظتی مختلف سخت‌تر از درب‌های معمولی است. پس در این مورد نیز باعث انتظار هزینه بیشتر را داشته باشید.

هزینه‌های جانبی

علاوه بر هزینه‌های اصلی، برخی هزینه‌های جانبی نیز وجود دارند که باید مورد توجه قرار دهید. برای مثال، تعویض یا تعمیر درب بر هزینه‌های شما میفزایند. اگر درب قدیمی باشد یا به تغییرات خاصی نیاز داشته باشد، اجرت نصاب دستگیره دیجیتال بیشتر می‌شود. اگر هم درب نیاز به تعویض داشته باشد، پس باید هزینه یک درب کامل را بپردازید.

برخی از دستگیره‌های هوشمند از نرم‌ افزارها و اپ‌های خاصی استفاده می‌کنند. این موضوع به سیم کشی خاصی دارد که بر هزینه کل میفزاید. داشتن تخصص در نحوه به کارگیری از مسیرهای بهینه برای سیم کشی منجر به اتصال بهتر و کیفیت نصب بالاتر می‌شود. همچنین توصیه می‌کنیم دیگر هزینه‌های جانبی را از نصاب قبل از انجام کار جویا شوید.

برای استعلام هزینه نصب دستگیره هوشمند به شرکت های تخصصی هوشمند سازی ساختمان مراجعه کنید

هزینه‌های نصب قفل هوشمند را در نظر بگیرید تا بتوانید بودجه لازم را تهیه کنید. مواردی مانند نوع قفل، برند قفل، نوع درب، اجرت نصب، موقعیت مکانی و سایر موارد در قیمت نصب دستگیره هوشمند موثر هستند. همچنین به سراغ نصاب حرفه‌ای بروید، زیرا نصب قفل‌های هوشمند به تخصص بیشتری نیاز دارد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام هر کاری برای استعلام هزینه نصب دستگیره هوشمند اقدام کنید تا دیدگاه واضحی در مورد تعرفه خدمات نصب داشته باشید.

برای مثال شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت شرکت های مختلفی نظیر اسمارتوم که خدمات هوشمند سازی ساختمان ارائه می‌دهند، استعلام قیمت خود را انجام دهید.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد