گوناگون

​​فال ابجد روزانه امروز چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

​​فال ابجد روزانه امروز چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

​​فال ابجد روزانه امروز چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: ج ج د

تعبیر: هم اکنون بخت و اقبال با شما یار نیست اما اگر کمی صبور باشید به زودی خداوند رنگ‌ و روی سعادت و خوشبختی را به شما نشان خواهد داد. موضوعی را از دیگران کتمان کرده ای و از این قضیه در رنج و عذاب هستید بهتر است خودتان آن را برملا کنید که اگر دیگران خودشان به این موضوع پی ببرند بسیار برایتان بد خواهد شد. اگر دلتنگی این روزها امانتان را بریده در خانه نمانید به میهمانی هایی که دعوت میشوید بروید و اجازه ندهید خاطرات به شما هجوم بیاورند، سفری به شما پیشنهاد میشود حتما از آن استقبال کنید، یادتان باشد کار میکنید تا زندگی کنید، برای برقراری یک تماس تلفنی دو دل هستید به بدترین نتیجه ای که به برقراری این تماس خواهد داشت فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید، برای دفاع از خودتان مسائل را بزرگ نکنید.

 

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ب آ ج

تعبیر: مدتهاست آرزویی در دل دارید و از رسیدن به آن ناامید شده اید خداوند به زودی شما را به این آرزو خواهد رساند. موانعی که در زندگی تان دارید را از سر راه برخواهید داشت فقط کمی لازم است توکلتان بر خدا باشد. حال و احوالتان رو به بهتر شدن میرود. پروژه هایی که در حال حاضر در دست اقدام دارید به خوبی به پیش میروند. همین باعث شده که احساس آرامش خاطر پیدا کنید و به برنامه ریزی های تازه تشویق شوید. در روابط احساسی از طرف مقابل فاصله بگیرید تا از دردسر های احتمالی دور بمانید. این که بخواهید خود را از جنگ و درگیری دور نگه دارید کاملا منطقی است.

 

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج د د

تعبیر: مقصود بسیار بدی دارید و از این طریق صدمه و آسیب فراوانی به تو وارد خواهد شد پس از آن صرف نظر کن. شخصی به تو حرف های نا گواری خواهد زد که موجب می شود دلت بشکند اما او را به خدا واگذار کن. اگر در نماز های تان کاهلی نکنید سعادتمند میشوید. با توجه به اتفاقات اخیر بهتر است داشتن نظم و انضباط را در لیست اولویت هایتان قرار دهید. در نتیجه ایجاد این تغییرات پیشرفت زیادی خواهید داشت. چه در زمینه تغذیه و سلامت و چه از لحاظ روند روزمره کارهایتان. این روزها افکار تازه ای در ذهن شما در جریان است. وابستگی های قبلی خود را کنار بگذارید. زیاده خواهی نکنید اما به کم هم راضی نشوید. اجازه ندهید نگرانی هایتان روی تصمیم گیریتان اثر منفی بگذارد.

 

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: مقصود خوبی دارید و به زودی اخبار مسرت بخشی به دستتان خواهد رسید که شادی فراوان را به قلبتان وارد خواهد کرد. کسی قصد دارد تا برای تان دسیسه چینی کند از او بر حذر باشید و به خداوند پناه ببرید. از اعمال ناثواب و دوستان نادان به دور باشید که در چاه خواهی افتاد و زندگی ات را به باد فنا خواهی داد. به جای اینکه نگران حرفهایی که میخواهید بزنید باشید احساساتتان را درست بیان کنید ذهن شما دائم به دنبال ایده هایی تازه برای بهبود بخشیدن به سبک زندگیتان است درست است که طی چند ماه گذشته شما سختی های زیادی را تجربه کرده اید اما حالا میتوانید بالاخره نفس راحتی بکشید کمی آرام بگیرید و اجازه بدهید دیگران هم برای زندگی تلاش کنند برای موج تغییراتی که در رابطه عاطفیتان به وجود می اید اماده باشید.

 

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: آ آ ج

تعبیر: اگر از کسی کینه به دل داری او را ببخش و سعی نکن تا عملش را جبران نمایی چراکه اینگونه غم و اندوهی فراوان به دلتان وارد خواهد شد. فردی در اطرافتان است که از خواهر به شما نزدیکتر است اما از او بر حذر باشید که آسیب فراوانی به شما خواهد رساند. مقصودی که دارید خیلی زود برآورده میشود فقط صبور باشید و به خداوند پناه ببرید. با توجه به شرایط موجود نگرش تان را تغییر دهید و از زاویه دیگری به مسایل نگاه کنید شما به خوبی بلدید که تا از شرایط که از نظر همه بد بوده فرصت طلایی بسازید احتیاط کنید امروز انتخاب های خود را درست انجام دهید تا فردا درباره آنها با حسرت صحبت نکنید اگر هوشمندانه رفتار کنید مسائل آخر میتواند روی رابطه عاطفی شما تاثیر مثبت داشته باشد.

 

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: د د ب

تعبیر: مقصودی که دارید خیر است اما برای رسیدن به آن باید زمان بیشتری را منتظر بمانید و تعجیل نکنید. قصد انجام معامله ای را دارید که بسیار به سودتان خواهد بود به حرف‌های منفی دیگران توجه نکنید و اقدام به این کار کنید. به دنبال اعمال حرام نروید تا سعادتمند شوید. در برخورد با مشکلی کاری برخورد حرفه ای داشته باشید. تا احترامها سرجای خود باقی بماند. اگر چیزی که می خواهید برایتان دور از دسترس است مشکل شماست نه دیگران. آرام باشید همه ی کارها آسان خواهد شد. به ویژه موانعی که بخاطر مسائل مادی سر راهتان قرار گرفته. احساس می کنید رفتار شخصی که برایتان بسیار عزیز است بتازگی عوض شده و بطور غریبی رفتار می کند. صادقانه با او صحبت کنید. حدس و گمان شما را به بیراهه می کشاند.

 

فال ابجد امروز متولدین مهر

ابجد فال شما: ج ب د

تعبیر: بخت و اقبالتان نیک است و خداوند مال سرمایه بسیاری را نصیب تان خواهد کرد اگر همواره شکرگذارش باشید زودتر به اهدافتان خواهید رسید. شان و منزلت بسیاری در سال جاری خواهی یافت و موقعیتت برتر می شود. اخبار مسرت بخشی به دستت میرسد که در دلت امید و خوشحالی را وارد خواهد ساخت. این روزها برای شما سرشار از فرصت و موفقیت خواهد بود کارهایتان به سرعت پیشرفت می کنند و موانعی که این اواخر سد راهتان بودند از میان برداشته خواهد شد جذابیت شما به ویژه در زمینه روابط عاطفی برایتان دردسر ساز خواهد شد در واقع شما خودتان دارید دنبال دردسر می گردید تا حرص یک نفر دیگر را در بیاورید قبل از همه جوانب را در نظر بگیرید تعهدی ندهید و برای خودتان مشکل ایجاد نکنید

فال ابجد امروز متولدین آبان

ابجد فال شما: د ج آ

تعبیر: این مقصودی که شما دارید خیر نیست و مشکلات فراوانی را برای تان به دنبال خواهد داشت سردرگم و مستاصل شده اید و نمی دانید از زندگی چه می خواهید خداوند راه درست را به تو نشان دهد. اگر دل در گرو کسی دارید کمی صبوری کنید تا خداوند تو را به وصال برساند. به زودی تمامی مشکلات حل می‌شود پس انقدر بی تابی نکن. هیچ شکی نیست که شما اتفاق بدی را پشت سر گذاشته اید که کنار آمدن با آن کار آسانی نیست اما متوجه باشید که با حرف زدن و فکر کردن راجب آن همچنان درد را به دنبال خود میکشید شما استعداد فوق العاده ای در جمع کردن دوستان دارید همین امروز دوستان خود را دور خود جممع کنید و تولد دوباره اتان را جشن بگیرید یادتان باشد دست به هر کاری بزنید یاری و حمایت دوستانتان را خواهید داشت.

 

فال ابجد امروز متولدین آذر

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: بخت و اقبال بلندی دارید و هر آنچه که در آرزویش هستید را خواهید یافت فقط باید زبانتان را نگاه دارید و هر حرفی را هر جایی بازگو نکنید افرادی در اطرافتان هستند که قصد خیری راجع به شما ندارند از آنها بر حذر باشید. همواره توکلتان بر خداوند باشد تا سعادتمند شوید. ممکن است احساس کنید سرتان کلاه گذاشته و از خوبی هایتان سواستفاده شده است. هرچه زودتر این کلاه را از سرتان بردارید و بپذیرید که هیچ کس به اندازه ی خودتان در این مورد مقصر نیست. این روزها فرصت خیلی خوبی برای مرور گذشته دارید. هیچ لزومی ندارد تا به خاطر همه ی کارهایتان مورد تأیید و تحسین دیگران قرار بگیرید. رسم جدیدی در زندگیتان بنا و قصد راه تازه ای کنید. منتظر فرصت نباشید. فرصت بسازید.

فال ابجد امروز متولدین دی

ابجد فال شما: د ب د

تعبیر: بخت و اقبال نیکی دارید و آرزوهای تان میسر می شود. خداوند رزق و روزی فراوانی به دستت خواهد رساند از آن به درستی استفاده کن.نباید برای رسیدن به اهدافتان دیگران را لگدمال کنید، اینگونه خودتان ضربه خواهید خورد و به جایی نخواهید رسید. اگر قصد سفر دارید چند روزی را از دست نگاه دارید. این روزها درهای که به نظرتان برای مدتها به رویتان بسته بوده اند باز خواهد شد. اعتمادی که شخصی نسبت به شما دارد شگفت زدهیتان میکند. با شنیدن حرفی نگرش شما نسبت به مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده عوض خواهد شد و همین موضوع تغییراتی را در روند زندگیتان به وجود خواهد آورد. مجبور خواهید شد تا مصاحبت شخصی را علی رغم میلتان تحمل کنید. فکرتان را بیش از حد خسته نکنید.

 

فال ابجد امروز متولدین بهمن

ابجد فال شما: ب ج ج

تعبیر: ارث و میراث فراوانی به دستتان خواهد رسید که می تواند شما را از فقر و تنگدستی نجات دهد. شخصی به جانب شما خواهد آمد و اجازه نمی دهد تا در برابر مشکلات قد خم کنید از رفتارهای خودخواهانه و غرور بیجا به دور باشید تا دوستان و اطرافیانتان را از دست ندهید. انرژی خود را روی تصمیمی که گرفته اید متمرکز کنید و تا می‌توانید احتمالات ممکن را بررسی کنید تا قافلگیر نشوید. این روزها آخرین کاری که باید بکنید برگشت به گذشته است هیچ کس و هیچ چیزی هم نخواهد توانست جلو شما را بگیرد و از تصمیم خود منصرف تان کند. باینکه به نظر تان عملی نیست اما اگر می‌توانید بهتر است برای مدتی از حضور درجمع بدور باشید بشما کمک می‌کند تا از تنهایی تان لذت ببرید.

 

فال ابجد امروز متولدین اسفند

ابجد فال شما: ب د ب

تعبیر: اگر مشکل و گرفتاری در زندگی تان دارید به زودی خداوند آنها را برطرف خواهد کرد پس توجهتان بر او باشد و انقدر ناامید نباشید. ممکن است دعوا و مرافعه ای در پیش داشته باشید اما بهتر است که سکوت کنید و خودتان را در دردسر نیندازید. به زودی گره کارتان باز می‌شود و به سعادت و شادکامی دست خواهید یافت. سرخوشی این روزهایتان باعث شده اجتماعی تر از هر زمان دیگری باشید و برای ارتباط برقرار کردن با افرادی که طرز تفکری شبیه به شما دارند حاضرید به اندازه کافی وقت بگذارید اوضاع کمی به هم خواهد ریخت و با وضعیت پیش بینی نشده ای روبرو خواهید شد اگر بتوانید کننرل خواسته ها و زبانتان را در دست گرفته و منطقی باشید همه چیز همآنطور که میخواهید پیش خواهد رفت اجازه ندهید کسی رویاهایتان را مورد تمسخر قرار دهد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار