گوناگون

اولین واکنش احمدی‌نژاد به رد صلاحیت مشایی

پارسینه: رييس جمهور با بيان اينكه مهندس رحيم مشايي مظلوم واقع شده است، گفت: معتقدم در كشوري كه ولايت فقيه دارد حق مظلوم آن هم در اين سطح پايمال نخواهد شد.

رييس جمهور با بيان اينكه مهندس رحيم مشايي مظلوم واقع شده است، گفت: معتقدم در كشوري كه ولايت فقيه دارد حق مظلوم آن هم در اين سطح پايمال نخواهد شد.

دكتر محمود احمدي نژاد پيش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت: بنده جناب آقاي رحيم مشايي را به عنوان فردي مومن، صالح و مفيد براي كشور مي دانم و با شناخت ويژگي ها و توانمندي هايشان، ايشان را معرفي كردم اما مظلوم واقع شد.

رييس جمهور تصريح كرد: معتقدم در كشوري كه ولايت فقيه دارد، حق مظلوم آن هم در اين سطح پايمال نخواهد شد و با وجود مقام معظم رهبري مشكلي پيش نخواهد آمد.

دكتر احمدي نژاد تصريح كرد: اين موضوع را از طريق مقام معظم رهبري تا لحظه آخر تعقيب خواهم كرد و اميدوارم مشكل حل شود و البته مشكلي نخواهد بود.

رييس جمهور خاطر نشان كرد: از دوستان و علاقه مندان به بنده و مهندس رحيم مشايي هم مي خواهم كه صبور و منتظر باشند چرا كه با وجود مقام معظم رهبري مشكلي در كشور به وجود نخواهد آمد و اين مشكل حل خواهد شد.

منبع: سایت ریاست جمهوری

ارسال نظر

  • زهرا

    مشایی شایسته نبود برای این پست اقای احمدی نژاد باید کس دیگه ای رو به میدان میفرستاد که از همه نظر لایق تر باشه

  • ناشناس

    دکتر تا اخرش صبر میکنیم.
    درود بر مهندس ودکتر

  • صدر

    حالا خوبه چند سال پیش مقام معظم رهبری برای یه پست خیلی پایین تر فرمودن آقای مشایی شایستگی این کار رو ندارن ، حالا می خوان رئیس جمهور بشن ؟!!!

  • ناشناس

    تعقیب کنید. تعقیب کنید.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد