گوناگون

جلیلی: پیشرفت‌های ۳۴ ساله ملت مرهون پیروی از خط ولایت است

پارسینه: سعید جلیلی در مشهد گفت: در 34 سال اخیر هر چه پیشرفت و موفقیت داشتیم مرهون پیروی از خط ولایت بوده است.

سعید جلیلی دقایقی پیش در جمع پرشور حامیان خود در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد اظهار داشت: خوشحالم که در نخستین روز از ماه شعبان در جوار مضجع شریف رضوی در پایتخت معنوی ایران در مشهد مقدس و در جمع صمیمانه و پرشکوه شما سخن می‌گویم.

وی گفت: همانطور که در شعارها و پیام‌های شما مشهود است، اگر شما با این شور و شعف اینجا جمع شده‌اید و محبتی را ابراز می‌کنید فقط به این خاطر است که در مسیر ولایت و در جهت خدمت حرکت می‌کنید.

جلیلی افزود: در حقیقت پیشرفت ملت ما و تمام موفقیت‌هایی که در 34 سال اخیر داشته‌ایم مرهون پیروی از ولایت بوده است.


صف‌آرایی دو جریان ایمان و تخریب در انتخابات


وی در تشریح جریان‌های حاضر در انتخابات، افزود: امروز دو خط مهم در انتخابات حضور دارند که یک خط ایمان است و بر مبنای آموزه‌های دینی و اسلام ناب محمدی(ص) است که امام عظیم‌الشان ما 50 سال پیش آن را بلند کرد.

وی به خط دوم نیز اشاره کرد و گفت: خط دوم خط تخریب است، امروز پس از گذشت 50 سال از خرداد سال 42 ملت ما به خوبی تجربه کرد آنچه را که باور داشت؛ بسیاری از وعده‌ها را پاسخ داد.

جلیلی گفت: ما تجربه کردیم که اگر خدا را باور کنیم وعده پیروزی حتمی است.

وی افزود: تجربه کردیم که اگر ایمان و عمل صالح را به زندگی خود بیاوریم زندگی مبارک و دلنشینی به بار می‌نشیند و اگر دعوت پیامبر اسلام را اجابت کنیم حیات جدید خواهیم داشت؛ این حیات طیبه جدید ما که در پرتوی خدا و پیامبر محقق اسلام شده است.


خداباوری و مردم‌باوری دو اصل مهم در صلابت ملت


جلیلی با بیان اینکه تا امروز حماسه‌هایی که ملت آفریده‌اند بر مبنای دو اصل خداباوری و مردم باوری بوده است، گفت: اگر امروز در برابر قدرت‌های بزرگ دنیا با این صلابت و قدرت ایستاد‌ه‌ایم مرهون دو چیز است، باور دین خدا و اعتماد به مردم.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد