گوناگون

حمایت جبهه مقاومت و پیشرفت ملت ایران از سعید جلیلی

پارسینه: جبهه مقاومت و پیشرفت ملت ایران با صدور بیانیه ای از سعید جلیلی ، کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ
همانا كسانى كه گفتند: پروردگار ما خداى يكتاست آنگاه [بر آن‏] پايدارى نمودند، فرشتگان بر آنان فرومى ‏آيند [و گويند] كه مترسيد و اندوه مداريد و شما را مژده باد به آن بهشتى كه نويد داده مى‏ شدید.
انتخابات دوره ی یازدهم ریاست جمهوری به موعد انجام خود نزدیک می شود. ان شاء الله ملت بزرگ ایران در لبیک به مقتدای خود حماسه ی سیاسی بزرگی را رفم خواهد زد که پیش درآمد یک حماسه ی بی بدیل اقتصادی خواهدشد. در ماههای اخیر هر کس و جریانی که توانی و تریبونی داشت، به زمینه سازی و ایجاد فضایی مناسب و پرشور برای انتخابات پرداخت و البته جریاناتی هم تغافل نمودند. اینک نوبت معرفی تعیین نامزد اصلح بر اساس ملاک ها و معیارهای مورد قبول و نیاز حرکت بزرگ ملت به سوی قله های علمی، مدیریتی و فرهنگی و ... ، رسیده، که چند روزی ست نتایج بررسی ها در این خصوص به جامعه اعلام می گردد. احزاب، گروهها، شخصیت ها ، علما و سایر نخبگان و ... در این ارتباط دارای تکلیفی واجب و صاحب نقش برجسته ای می باشند.

جبهه مقاومت و پیشرفت ملت ایران [ متشکل از برخی احزاب و گروه هایی از پزشکان ، دانشگاهیان، فرهنگیان و نخبگانی از غالب تخصص ها و مشاغل ] ، که فارغ از خط کشی های مرسوم سیاسی، اصل را حرکت عمومی به سوی گفتمان مسلط انقلاب اسلامی قرار داده اند ، محور اساسی تصمیم گیری را، برای انتخاب فردی شایسته [ که کلید سکان اجرایی کشور به مدت 4 سال به دست او سپرده می شود ]، معیارهای مهم و درجه اولی چون " سوابق و برنامه ها" ، " تبعیت عملی از ولایت فقیه" ، "درک و تعقیب عمق نگاه و سیاست های کلی مقام معظم رهبری در کشورداری" ،" مصداق کسی که نقاط قوت رییس جمهور و یا روسای جمهور قبلی را داشته باشد ولی ضعف های او و یا آنها را نداشته باشد" و "شعار عزت، حکمت و مصلحت را علاوه بر سیاست خارجی و روابط با سایر کشورها، بتواند در اداره امور داخلی کشور نیز بکار بندد" و " تعبیر و تفسیر درست ازمفهوم عدالت در عرصه های مختلف جامعه " در نظر گرفت.

سایر ویژگی های ضروری عبارت بودند از؛

" کاری بودن، مردمی بودن و ارزشی بودن " ، " مقاومت و شجاعت در مقابل دشمنان اسلام و ایران "، " برخورداری از تدبیر "(اصولا تدبیر غیر از مدیریت به معنای اداره ی امور است. تدبیر یعنی اتخاذ تصمیم درست و به هنگام در جریان تغییرات پرشتاب و رصد هر آن چیزی که می تواند دشواری هایی را به مردم تحمیل کند، پیش از آنکه کار، از کار بگذرد)، " پایبندی به قانون " ، " ساده زیستی "، " توجه به اقشار و طبقات مختلف مردم " و " درک مشکلات و دردها و محرومیت های مردم " و " اعتقاد به کار تیمی" و " ساختن تیمی از افراد دارای تفکر دلنشین بسیجی در تخصص های مختلف ".

این معیارها به طور کلی و مصداقی در ارتباط با کلیه ی نامزدها، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای مرکزیت این ائتلاف با توجه به شناخت و ارزیابی خود از هر یک از کاندیداهای مطرح، به آنها برابر معیارها ی ذکرشده، ضریب و رتبه داده و سرانجام امتیاز نهایی محاسبه شد.

نتیجه اینکه، از بین این شخصیت ها که شورای محترم نگهبان، صلاحیت آن ها را احراز کرده و همگی ان شاء الله برای خدمت پیشگام شده اند ، شهید زنده دکتر سعید جلیلی، انسان اندیشمند، پرتلاش، اخلاقی، انقلابی، جهادی، صبور، مخلص و صاحب گفتمان مترقی" مقاومت رمز پیشرفت ایران " و جوانی جانباز از نسل جانباز انقلاب و جوانترین نامزد [که پایی بریده در جنگ و سپرده شده به صندوق امانات بهشت دارد و پای دیگرش، پایه ای محکم و پیشرو در مصاف میدان جنگ نرم هسته ای قدرت های زورگوی دنیا با ایران است]، حائز بیشترین امتیاز گردید که بدینوسیله به محضر ملت عزیز، آگاه و بیدار ایران اسلامی معرفی می گردند.
امید آنکه با حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد، حماسه ای به وسعت حماسه ی آزاد سازی خرمشهر، زمینه ساز سرافرازی نهایی در میدان های نبرد هسته ای را فراهم آورد و«مصونیت، پیشرفت، آرامش و حرکت عمومی ایران به سمت اهداف متعالی ملت» شتاب بیشتری گیرد.قطعا با این انتخاب، به رفاه مادی و معنوی ملت بیش از پیش توجه گردیده و زمینه ی برخی سوء مدیریت ها که به تورم و گرانی و اختلال عملکرد اخلاقی و فرهنگی جامعه منجر شده، ازبین خواهد رفت.

ما با نام "یا محمد بن عبدالله (ص) " [کلمه رمز آزاد سازی خرمشهر] و با افتخار و بدون هیچ منت و چشمداشتی در این راه وارد و از هیچ تلاش مشروع و مقبولی برای تحقق آن دریغ نکرده و نخواهیم کرد و امیدواریم همه ی مساعی، رضایت خداوند قادر متعال را موجب گردد.

ما بر آنیم که روح شهیدان عزیزمان را به راستی بر آنات و لحظات خدمتگزاری در عرصه های مدیریت اجرایی کشور حاضر ، شاهد و ناظری راضی ببینیم و اندیشه ی ناب و مطابقت کردار و گفتار جلیلی، فرصتی مغتنم پدید آورده و خیر و صلاح مردم را رقم خواهد زد.

والسلام، 19 خرداد 1392 ،جبهه مقاومت و پیشرفت ملت ایران
منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد