گوناگون

با حضور حداکثری در انتخابات در مقابل تحریم‌ها و تهدیدها می‌ایستیم

پارسینه: سازمان بسیج ورزشکاران در بیانیه‌ای تاکید کرد: با حضور حداکثری در روز جمعه، پای ارزش‌هایی همچون انرژی هسته‌‌ای، پیشرفت علمی و هر آنچه که ما را به سمت استقلال سوق می‌دهد، در مقابل تحریم‌ها و تهدیدها می‌ایستیم.

سازمان بسیج ورزشکاران برای حضور جامعه ورزش در انتخابات جهت خلق حماسه سیاسی بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: چه زیباست انسان آینده‌ خودش را خودش رقم بزند و آزادانه علاقه‌هایش را در انتخاب‌هایش سهیم نماید و این همان احترام به جایگاه والای انسانی است. آری انتخابات علی‌الخصوص به شیوه‌ای که در ایران اسلامی برگزار می‌گردد، یکی از مظاهر ارزش نهادن به شخصیت و آرای انسانهاست و خوب است که در این حرکت ارزشی بیش از همه خودمان برای خودمان ارزش قائل شویم و این جز با حضورمان برای ابراز دیدگاهمان در پای صندوق‌های رای حاصل نمی‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: پس با عنایت به این مهم و در حرکتی الهی ما نیز در سازمان بسیج ورزشکاران به نمایندگی از جامعه ورزش کشور ضمن دعوت از همه اقشار جامعه برای حضور مقتدرانه، اعلام می‌نمائیم که دوشادوش همه هموطنان عزیزمان به صحنه می‌آئیم تا با قدم‌های استوارمان آدینه پیش رویمان را در صفحه تاریخ ماندگار کنیم، می‌آئیم تا با لبیک به رهبر معظم انقلاب و با ادای احترام به خون پاک شهدا، در خلق حماسه سیاسی سهیم باشیم.

در پایان این بیانیه آمده است: می‌آییم تا با حضور حداکثری و انتخاب اصلح در روز جمعه، پای ارزش‌هایی همچون انرژی هسته‌‌ای، پیشرفت علمی و هر آنچه که ما را به سمت استقلال سوق می‌دهد، در مقابل تحریم‌ها و تهدیدها بایستیم و مشت کوبنده‌مان را به دهان یاوه‌گوی مستکبرین جهان بکوبیم.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد