گوناگون

نظر کمیسیون انرژی در مورد وزرای نفت و نیرو

پارسینه: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که کمیسیون تا عصر امروز میزبان وزرای پیشنهادی نفت، نیرو و کشاورزی بود، گفت: نظر کمیسیون درمورد وزرای پیشنهادی نفت و نیرو مثبت است.

شمس الله بهمئی درمورد جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: طبق برنامه در ابتدا وزرای پیشنهادی نیروو نفت آقایان چیت‌چیان و زنگنه در کمیسیون حاضر شده و در مورد برنامه هایشان توضیح دادند و نظرات نمایندگان را شنیدند.

سخنگوی کمیسیون انرژی در ادامه در مورد نظرات آقای زنگنه در حوزه نفت گفت: آقای زنگنه بسیار به گوشه و کنار صنعت نفت آگاه است و در مورد همه سوالات نمایندگان توانسته است اطلاعات دقیق و پاسخ‌های قانع کننده بدهد؛ نگاه آقای زنگنه به دیپلماسی انرژی و تولید صیانتی است که به نظر کمیسیون هم نظر درستی است و باید انجام شود تا بتوانیم شاهد وضعیت بهتری در صنایع نفت کشور باشیم.

بهمئی در مورد برنامه‌های وزارت نیرو و چیت‌چیان، هم اظهار کرد: آقای چیت‌چیان هم از بدنه وزارت نیرو است و به تمام گوشه‌ها و زاویه های کار در آب، آبفا و برق مسلط بوده است، در مورد برنامه هم یک جزوه مفصل به نمایندگان داده است که در آن به تفصیل اشاره کرده‌اند که در مورد آب با وضعیت کم آبی و کمبود منابع رو به رو هستیم و راه کارهایی برای این موضوع ارائه کرده‌اند.

وی در مورد ادامه جلسه کمیسیون انرژی هم گفت: در حال حاضر کمیسیون میزبان آقای حجتی است و جلسه فعلا ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد