گوناگون

حیدرپور دانشگاه احمدی نژاد را مسجد ضرار خواند

نماینده مردم شهرضا خطاب به وزیر علوم تحقیقات و فناوری ضمن درخواست برای لغو مجوزی دانشگاه ایرانیان، گفت: در دولت دهم مجوز دانشگاه برای رئیس دولت به صورت غیرقانونی و با وجود تذکرات متعدد صادر شد و این موضوع را پیگیری کردیم که باید بدانید که با تاسیس این دانشگاه کانونی برای فتنه و مسجد ضرار ایران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی خطاب به فرجی دانا، گفت: مجوزی را که برای دانشگاه آقای احمدی‌ نژاد صادر شده است ملغی کنید، ما از وزیر علوم درخواست می‌کنیم که این موضوع را پیگیری کند در دولت دهم مجوز دانشگاه برای رئیس دولت به صورت غیرقانونی و با وجود تذکرات متعدد صادر شد و این موضوع را پیگیری کردیم که باید بدانید که با تاسیس این دانشگاه کانونی برای فتنه و مسجد ضرار ایران خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش از آنکه مجوزی برای دانشگاه رئیس جمهور سابق صادر شود، مجوزی برای موسسه عالی ایرانیان و برای شخص دیگری صادر شده است که بکارگیری این عنوان برای دانشگاه رئیس جمهور سابق غیرقانونی است و باید برای لغو این مجوز اقدام کنند.

به گفته حیدرپور، افراد حاضر در دانشگاه ایرانیان بروند یک تیم موسسه خیریه راه اندازی کنند و به آنها که به خاطر سیاست‌های غلط آقایان به خاک سیاه نشسته‌اند، رسیدگی کنند.



ارسال نظر

  • بابک

    خدا پدرومادرت روبیامرزد که میدونستن چه اسمی برات بذارن که برازنده ات باشه...

  • ناشناس

    واقعا به تشخیص درستت باید احسنت گفت

  • سعید

    شما حرص نخور پیر میشی. شما هنوز نماینده ای از جایگاهت می ترسی وای به حال اون روزی که کاره ای بشی.. نترس فتنه نمیشه..

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد