گوناگون

خبر خوش برای مستمری بگیران: افزایش حقوق در راه است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش حداقل 18 درصدی حقوق مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید تقی نوربخش در نشست خبری امروز خود که به منظور ارائه گزارش عملکرد 100 روزه سازمان تامین اجتماعی بر گزار شد، افزود: در ارتباط با سقف افزایش مستمریها، هنوز چیزی مشخص نیست اما کف افزایش حقوق مستمری بگیران در سال آینده 18 درصد خواهد بود.

وی در ادامه همچنین در مورد معاون دو و سه گلگهر سیرجان که در دولت قبل واگذاری آنها اعلام شده بود، اظهار کرد: معادن دو و سه گلگهر سیرجان بابت رد دیون به سازمان تامین اجتماعی واگذار شده بود، اما این مصوبه مجددا رد و فعلا لغو شده است، این در حالیست که این معادن می‌تواند مقدار زیادی از دیونات دولت را رفع کند.

ارسال نظر

  • سید

    اگه امکانش هست ترتیبی داده بشه که افزایش حقوق از ابتدای سال عملی و اجرا بشه نه از تیرماه یا آبان ماه.باتشکر.

  • ناشناس

    فقط کارمندان و بازنشستگان و کمیته ای ها را در نظر نگیرن!
    والا این وسط خیلی ها هستن که جزو این گروهها نیستن اما پولدار هم نیستن.
    آقایون ما هم جزو ملت ایرانیم

  • hamid

    افزایش 18 درصدی!!!!! پدر من بازنشسته تامین اجتماعی هستند 18 درصد حقوق 512 هزار تومنی ایشون چقدر میشه؟ میشه با این مبلغ یک ماه زندگیش رو بگذرونه؟؟؟؟

  • میثم

    پدر بنده با سابقه ی 35 سال جوشکاری و آهنگری که البته فقط به خاطر اینکه دوسال آخر بیمه اش با نرخ پایینی رد شده حقوقش کلاً شده 551 هزار تومان !
    انصاف اینجا کجا رفته !؟
    که 33 سال دیگه رو در نظر نگرفتن ولی 2 سال آخری که مقدارش کم بود رو ملاک قرار دادن ، اینم بگم که با سختی کار شده 35 سال یه وقت نگین سن بازنشستگی که 35 نیست .

  • عليرضا

    آقاي نوربخش شماهم مثل احمدي نژاد خودسر وبي قانون درافزايش حقوقها غيرقانوني عمل ميكنيد افزايش حقوق تو مملكت قانون دارد چرا خودسرانه عمل ميكنيد تورم 41 درصد افزايش 18 درصد باهيچ منطقي سازگار نيست خداوند از تقصيرات شماها كه در رفاه هستيد واز ندارها خبرنداريد نگذرد.از عذاب خدا بترسيد تاريخ درمورد شماها هم مثل نظام منحوس پهلوي حساب خواهد كشيد.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد