گوناگون

ایرانگردی در صبحی دیگر!

پارسینه: این برنامه که هر روز با اجرای نیما کرمی و علی نیکزاد روی آنتن می رود امروز سه شنبه 1 بهمن ماه این برنامه شاهد اتفاق تازه و خوش آیندی بود.

برنامه صبحی دیگر از برنامه های ثابت و پر مخاطب شبکه آموزش سیما است که به واسطه مداومت در پخش و کنداکتور منظم و متنوع جای خود را در میان مخاطبان برنامه های صبحگاهی باز کرده است. این برنامه که هر روز با اجرای نیما کرمی و علی نیکزاد روی آنتن می رود امروز سه شنبه 1 بهمن ماه این برنامه شاهد اتفاق تازه و خوش آیندی بود. در بخشی از این برنامه حسین کلهر که از مجریان برنامه رادیو هفت نیز هست به شهر های مختلف سفر مجازی میکند.


یک تفاوت که از همان قسمت اول خلاقیت گروه برنامه ساز را نشان میدهد سفر شهر به شهر است. زیرا در استان های مختلف شهرهای وجود دارند که مرکز استان نیستند اما از لحاظ غنای فرهنگی و سابقه تاریخی به مراکز استان ها برتری دارند. از سوی دیگر به گفته مجری این بخش برنامه اصرار دارد به فرهنگ روزمره جوان های این شهر ها در دهه 90 بپردازد. کلهر در بخش ابتدایی برنامه اظهار داشت مراکز مهم فرهنگی، عادات و آداب و رسوم و مناطق مهم گردشگری، سوغات شهر و مشاهیر این شهرها در برنامه های گوناگون مورد توجه قرار گرفته اند اما صبحی دیگر میخواهد درباره این صحبت کند که جوان های این شهرها درباره چه حرف میزنند، به چه میخندند و نسبت به چه مسائلی حساسیت نشان میدهند. بخش جدید برنامه صبحی دیگر به رسم تبرک از مشهد مقدس آغاز شد و با زیارت مجازی حرم امام هشتم(ع) همراه بود. روح الله رجایی روزنامه نگار جوان مشهدی و مدرس دانشگاه هم درباره این شهر و مردمان نازنین اش با مجری گفتگو کرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد