گوناگون

دلار ۱۰۰۰ تومنی می شود؟

پارسینه: جهش شدید قیمت ارزهای مختلف در چند سال اخیر اگرچه تا حدودی معلول تحریم‌های بانکی و نفتی بود ولی ریشه این...

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

جهش شدید قیمت ارزهای مختلف در چند سال اخیر اگرچه تا حدودی معلول تحریم‌های بانکی و نفتی بود ولی ریشه این جهش را باید در اصرار بر اجرای سیاست نادرست تثبیت نرخ ارز طی دو دهه گذشته جستجو کرد چنانکه با وجود ادامه تحریم‌ها، دیدیم که نرخ دلار در محدوده سه هزار تومان باقی ماند چرا که این قیمت در واقع ارزش نسبی واقعی دلار نسبت به ریال بود. به همین خاطر نیز نباید انتظار داشت پس از لغو تحریم‌ها هم دلار به حد هزار تومان باز گردد.

در چنین شرایطی است که انتشار عکس‌های مردم درحالی که دلار و اسکناس 500 تومانی را کنار هم قرار داده بودند، نگران کننده است و به نظر می‌رسد دولت، رسانه‌ها و نخبگان جامعه باید اقدامات جدی و سریعی در زمینه مدیریت انتظارات جامعه از رفع تحریم‌ها انجام دهند.


ارسال نظر

  • ناشناس

    دلار باید زیر 1000 و سکه به 200 هزار تومان برسه وگرنه تفاهم به چه دردی میخوره ؟!
    الانه که دلالان ارز و انبار کنندگان سکه و طلا بریزن سرم من برم ... خخخخخ

  • ناشناس

    مردم کمی جوگیر و خوش باورند

  • ناشناس

    مگه به خواب ببينيد ، نان سنكك 2000 توماني بعد دلار 1000 تومان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • امید 001

    چرا نشه؟؟؟ها؟مگه 1000 تا چیز چندصد برابر نشد؟از مواد خوراکی بگیر تا خودرو و لوازم خانگی؟مطمئنن میشه.فقط اونایی که اجناس با دلار 3 هزار تومنی تو انبارشون دارن دارن سکته میکنن و دست به هر کاری میزنن تا .بمیریها نیست.ماشاالله این همه سود کردین یه بار هم ضرر...

  • امید 001

    چطور من یخچال 29 فوت سامسونگ رو که 1 میلیون و 50 هزار تومن بود رو 1 میلیون 900 هزار تومن خریدم که چند ماه بعد شد 3 میلیون 880 هزار تومن؟؟؟اون موقع بعضی فروشنده ها میگفتن ما تو انبار نداریم(یعنی با دلار 1000 تومنی)که در واقع داشتن و با دلار 3000 تومنی به ما مینداختن.حالا بیان اجناس تو انبارشون رو با نرخ روز که انشاالله میاد پائین بدن به مردم.چه اشکالی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد