گوناگون

نوبخت: عذرخواهی از تاخیر در ارسال لایحه بودجه/تا سه هفته دیگر بودجه ۹۵ به مجلس می رود

پارسینه: سخنگوی دولت با اشاره به اینکه امکان ارائه لایحه بودجه در زمان قانونی وجود داشت، گفت: از مجلس که بعد از گذشت 48ساعت از زمان عدم ارائه لایحه بودجه کار دولت را تخلف دانسته تشکر می کنم و از تاخیر آن عذرخواهی می کنم.

محمد باقر نوبخت روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی خود افزود: یادمان باشد که در سالهای گذشته لایحه بودجه در چه زمانهایی ارائه می شد، ولی در هر صورت از تاخیر لایحه عذرخواهی می کنم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار بود لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه (95)همزمان ارائه شود، از مجلس خواسته شد تا طی دو الی سه هفته آینده همزمان به مجلس ارائه شود.
نوبخت با بیان اینکه از هفته های گذشته لایحه بودجه سال آینده به دولت ارائه شده بود،اظهار داشت:بودجه امسال متفاوت از سالهای دیگر است،در بودجه های گذشته تبصره هایی مطرح می شد که در بودجه سال آینده تبصره های تکراری جداگانه رسیدگی شود.
به گفته نوبخت، بودجه (سال95)که متشکل از 28بند است روز گذشته در هیات دولت مورد بررسی قرار گرفت که 17بند آن به تصویب رسید و مابقی در جلسه آینده به تصویب خواهد رسید.
ادامه دارد
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد