گوناگون

تولد یک نوزاد در اورژانس

پارسینه: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، از تولد یک نوزاد در آمبولانس ۱۱۵ قم خبر داد که با کمک عوامل اورژانس مادر و فرزند به مراکز درمانی منتقل شدند.

دکتر محمدرضا حسنی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس۱۱۵ از این مرکز درخواست کمک شد، افزود: پس از حضور عوامل اورژانس یک مادر باردار مشاهده شد که نیاز به کمک داشت و با اقدامات فوریتی توسط کادر اورژانس ۱۱۵ قم نوزاد در کمال صحت و سلامت به دنیا آمد و در آغوش مادر آرام گرفت. با وجود انجام زایمان در شرایط سخت اما با انجام به موقع عوامل اورژانس ۱۱۵ قم حال عمومی مادر و کودک رضایت بخش است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، همچنین از واژگونی یک دستگاه ۲۰۶ در قم خبر داد که متاسفانه یک جوان جان خود را از دست داد.

حسنی ادامه داد: بر اثر حادثه‌ای که در بلوار غدیر قم به وقوع پیوست، یک دستگاه خودرو ۲۰۶ واژگون شد که این واژگونی فوت یک جوان ۱۸ ساله را در پی داشت. متأسفانه در این تصادف سه نفر دیگر هم مصدوم شدند که با حضور به موقع عامل اورژانس ۱۱۵ قم علاوه بر انجام اقدامات اولیه، این مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد