گوناگون

سرلیست آبادگران جهادی مشخص شد

پارسینه: وي افزود: اين معرفي با تاسي به وصيت حضرت امام (ره) مبني بر اينكه نگذاريد انقلاب به دست نااهلان بيفتد صورت گرفت و حالا طليعه‌ي ليست خود را به عطر ايثار، شهادت و فداكاري معطر كرديم؛ باشد كه مجلس نهم اين روش را در پيش بگيرد و بتواند با اين رنگ و بو خدمتگزاري به مردم را گسترش دهد.

دبیر کل آبادگران جهادی در گفت و گو با ایسنا گفت: كميته سياسي آبادگران جهادي پس از جمع‌بندي به اين نتيجه رسيد كه محمدنبي رودكي را كه از يادگاران دفاع مقدس و از فرماندهان خوش نام عرصه جهاد و شهادت و از همرزمان شهيدان حاج ابراهيم همت، باكري، خرازي، زين‌الدين و ديگر سرداران دفاع مقدس است، به عنوان سرليست خود در تهران معرفي كند.

وي افزود: اين معرفي با تاسي به وصيت حضرت امام (ره) مبني بر اينكه نگذاريد انقلاب به دست نااهلان بيفتد صورت گرفت و حالا طليعه‌ي ليست خود را به عطر ايثار، شهادت و فداكاري معطر كرديم؛ باشد كه مجلس نهم اين روش را در پيش بگيرد و بتواند با اين رنگ و بو خدمتگزاري به مردم را گسترش دهد.

وي گفت: مردم مي‌خواهند احساس كنند خروجي مجلس، حقوق آنها را پيگيري مي‌كند و نمايندگان آنها در مجلس امورات مردم را به صورت جهادي دنبال مي‌كنند.

دبيركل آبادگران جهادي تاكيد كرد كه تا آخر وقت امروز تشكل متبوعش فهرست كامل افراد مورد نظر خود را در سراسر كشور ارائه مي‌دهد

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد