گوناگون

پیام‌های ستون کیهان و خوانندگان

روزنامه کیهان در ستون کیهان و خوانندگان خود مورخ 10 خرداد 91 نوشت:

¤چرا اجازه مي دهند تعدادي نوجوان در لباس تكدي گري داخل اتوبوس هاي شركت واحد بشوند و با ساز و تمبك شعر خلاف اخلاق بخوانند. به طور قطع اين كار سازمان دهي شده است و بايد از آن جلوگيري نمود.
3468-0936

¤يك فرهنگ غلطي در كشور باب شده كه بعضي از آقايان وقتي با آنان مصاحبه مي شود در احترام گذاشتن به روز زن و مقام مادر بلافاصله مي گويند حاضرند دست تمام مادران را ببوسند. توجه بايد داشته باشيم كه در اين گفته ها رعايت مسائل شرعي بشود تمام مادران كه محرم ما نيستند تا بشود دست آنان را بوسيد اگر منظور بيان احترام و تكريم است بايد به صورت ديگري اظهار شود.
اسماعيلي

¤ از آنجا كه ابرقدرت ها هر چيز خوبي را فقط براي خودشان مي خواهند و براي اينكه همه كشورها مثل ابرقدرتها از موهبت امنيت خارجي برخوردار باشند، و از حمله آنان مصون گردند پيشنهاد مي كنم به كشورهايي كه دموكراسي و انتخابات در آنها 30سال است تصويب شده است به منظور بازدارندگي، سهميه سلاح هسته اي تخصيص يابد تا همه از موهبت امنيت انرژي هسته اي برخوردار شوند!
جعفري


¤با همه نامردي هايي كه ساركوزي يهودي زاده در حق ملت ايران روا داشت ولي به خاطر يك جو مردانگي اش با اختلاف بسيار كم از رقيبش مردم را به آرامش در كشور و تبريك به رئيس جمهور منتخب فراخواند. اي كاش يك جو غيرت نيز در برخي نامزدهاي خرداد88 بود و كشور را چند ماه به آشوب نمي كشيدند.
1347-0912

¤ به نظر مي رسد اگر شمر ملعون هم زنده شود و دستگاه قضا بخواهد او را محاكمه كند براساس قانون فعلي بايد نام او را با حروف مقطعه (ش.م.ر) اعلام كنند!
5967-0915

¤ يك روزنامه داشتيم كه اخبار و گزارشهاي واقعي به مردم مي رساند و آن هم كيهان بود كه متأسفانه به دليل كمبود كاغذ و... ناياب شده است!
نجفي از مشهد




ارسال نظر

  • رفیعی

    خدار و شکر ما کیهان نمیخونیم.

  • ارادتمند آقای حسین شریعتمداری

    وقتی قرآن برای مردم خوانده می شد ،سران جاهلیت دستور دادند دیگر کسی حق ندارد به آوای قرآن پیامبر گوش بدهد و خودشان مخفیانه می رفتند و قرآن خواندن پیامبر را گوش می دادند .
    خدائیش اگر کیهان نباشه چه کسی می تونه محرمانه ترین اخبار را به مردم برساند .
    همه به کیهان نیاز دارند . حتی کسانی که پول می گیرند تا علیه آن لجن پراکنی کنند .

  • سجاد

    خدا که چه قدر خندیدم. ممنون از سایت پارسینه. گاهی وختام یه سلیقه ای به خرج می دین ها!

  • شهاب

    يادش بخير آخرين بار كه كيهان گرفتم برا تميز كردن پنجره بود و ....

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد