گوناگون

تشكيل كميته‌اي در مجلس براي پيگيري فرمايشات رهبري

پارسینه: رئيس مجلس شوراي اسلامي از تشكيل كميته‌اي در هيات رئيسه به منظور پيگيري فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي خبر داد.

به گزارش ايرنا، علي لاريجاني ديروز در مراسم تجليل از جانبازان مجلس كه در كميسيون تلفيق برگزار شد، تاكيد كرد: اين كميته تلاش دارد ساز و كار اجرايي شدن مطالبات و فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب خطاب به مجلس را فراهم كند و هيات رئيسه مجلس اقداماتي را در اين زمينه انجام داده است.

رئيس مجلس تاكيد كرد: فرمايشات رهبر معظم انقلاب كاملا روشن است و اين كميته تاكيدات ايشان نسبت به مجلس را پيگيري مي‌كند.

لاريجاني اظهار كرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در ديدار نمايندگان مجلس نهم تاكيد داشتند كه نمايندگان در راي‌گيري‌ها و بررسي طرح‌ها و لوايح اخلاص داشته باشند و با اين اخلاص كارهاي خود را با قاعده انجام دهند.

وي افزود: امام راحل بارها تاكيد داشتند كه مسئولان اخلاص و آراستگي زبان را حفظ كنند و در همه قيل و قال‌هايي كه در كشور رخ مي‌دهد به اين مساله توجه كنند.

لاريجاني ادامه داد: گاهي مناقشاتي در كشور به‌وجود مي‌آيد كه ممكن است اختلاف فكر باشد و ما بايد آن را با آراستگي زبان مطرح كنيم تا اختلافات حل شود.

وي خاطرنشان كرد: ما بايد حق را بگوييم و قصد آزار ديگري را نداشته باشيم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي همچنين از دخالت برخي رسانه‌ها از جمله دو خبرگزاري در مسير كار مجلس انتقاد كرد و گفت: اين را خوب نمي‌دانم كه دو خبرگزاري و برخي دوستان، در مسير كار مجلس يا در انتخابات هيات رئيسه دخالت كردند؛ چرا كه اين كارها در شأن كار خبرگزاري نيست و پولي كه اين نهادها مي‌گيرند براي انجام چنين كارهايي نيست؛ لذا توصيه مي‌كنم همان چيزي كه رخ مي‌دهد را مطرح كنيد كه اين موضوع به نفع‌تان است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد