گوناگون

ابراهیمی:ولایت فقیه رمز ماندگاری ملتها است

مهر نوشت:

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران از ولایت فقیه به عنوان رمز ماندگاری ملت ها و دولتها یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی ابراهیمی افزود: حکومت دینی علاوه بر تأمین نیازهای مادی جامعه، بدنبال تأمین سعادت اخروی، استقرار توحید و خداپرستی و رشد و تعالی علمی،فرهنگی و انسانی در یک جامعه است.

وی اظهار داشت: رمز پایداری، بقا و ماندگاری دولتها ، فرهنگها و ملتها این است که آگاه به زمان و زبان حاکم بر زمانشان باشند که مصداق بارز آن وجود ولایت فقیه است.

ابراهیمی گفت: اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد، بزرگ‌ ترین مجمع جهانی بعد از سازمان ملل بوده که برگزاری این اجلاس با حضور سران کشورهای غیرمتعهد در ایران بی‌سابقه است.

اهدای خون در دانشگاه نوشیروانی بابل

خونگیری از کارکنان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل روز سه شنبه با استقرار پایگاه انتقال خون سیار در محل این دانشگاه به عمل آمد.

کارکنان این سازمان به همراه مدیران با شعار اهدای خون، اهدا زندگی است به یاری بیماران نیازمند به گروه های خونی مختلف شتافتند.

حسین علیزاده، مدیر امور اداری دانشگاه با دعوت از سایرین برای اهـــدای خون به هموطنان نیازمند به خون گفت: اهـدا خون ضمن این که کارخداپسندانه ای است بنابر توصیه پزشکان برای سلامتی افراد نیز موثر است و انسان هر آن چه که در توان دارد انفاق نماید، قطعاً اجر و ثواب آن نزد خداوند منان محفوظ خواهد ماند.

بابل ظرفیت استقرار صنایع بزرگ را دارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بحران اشتغال بعنوان یک معضل اساسی در منطقه حاکم است.

حجت علی اکبر ناصری با اشاره به اینکه، بحران اشتغال بعنوان یک معضل اساسی در منطقه حاکم است، بیان داشت: رفع این مشکل نیازمند حمایت و تقویت ویژه بخش صنعت است.

وی از سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به مازندران و به ویژه بابل قدردانی کرد و گفت: امیدواریم شاهد دستاوردهای خوبی در راستای تقویت و حمایت از صنایع مازندران باشیم.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد