گوناگون

عضو شورای مرکزی فراکیسون اصولگرایان:نام مهدی هاشمی قبل از اثبات جرم نباید اعلام می‌شد

پارسینه: وقتی نام یک قاتل و سارق سرگردنه که اقدامات شنیع انجام داده، نمی آوریم و با اسامی اختصاری از چنین متهمی یاد می‌كنیم، چرا مهدی هاشمی که هنوز متهم است و جرمی در خصوص وی اثبات نشده با تمام مشخصات در رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری معرفی می‌شود و آیا این امر شرعی و اسلامی است؟

ایلنا - عضو شورای مرکزی فراکیسون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تبعیض بین مهدی هاشمی و دیگر متهمین؛ اذعان کرد: جرم مهدی هاشمی هنوز اثبات نشده و نباید نام کاملش در رسانه‌ها درج می‌شد.

غلم علی جعفر‌زاده ایمن آبادی در گفتگوی اختصاصی با بیان اینکه قوه قضائیه مثل برخی از پرونده‌ها که عادلانه رسیدگی کرده به پرونده اتهامات مهدی هاشمی نیز عادلانه رسیدگی کند، اظهار داشت: قوه قضائیه نباید تحت فشار، جو سازی، حزب و نام پدر قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: هر کسی که در نظام جمهوری اسلامی ایران تخلفی کرد باید با او برخورد بشود، اما این برخورد باید در چارچوب موازین و قوانین اسلامی باشد و در قوه قضائیه همه باید یک پناهگاه و مامنی داشته باشند تا بتوانند از خوشان دفاع کنند.

جعفرزاده تصریح کرد: فشارهای بیرونی و تسویه حساب نباید باشد که انشاالله نمی‌شود و ما امیدواریم که قوه قضائیه با پرهیز از فضا و فشارهای سیاسی بیرونی واقعا عدل و عدالت علوی را اجرا کند.

جعفر‌زاده ایمن آبادی ابراز داشت: حالا که مهدی هاشمی با پای خود به ایران برگشته و دادسرا رفته، طبق قانون و موازین شرع اسلام پرونده وی را بررسی کنند و اگر جرمی مرتکب شده‌ حتما برخورد و در غیر این صورت آزاد شود.

به گفته وی برخی دغدغه دارند امکان دارد فشارهای بیرونی بر قوه قضائیه اثر گذار باشد، و تشدیدهای بی‌خودی در رای انجام بشود، بعضی دیگر از این بابت نگران هستند نام و نشان خانوادگی وی باعث شود، جرم احتمالی نادیده گرفته بشود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس، اظهار کرد: یکی از نظریه‌ها در بیرون این است که می‌خواهند ازا ین طریق با آیت الله هاشمی رفسنجانی تسویه حساب سیاسی نمایند، نه من می‌دانم و نه چنین چیزی را تائید می‌کنم، ولی هر چه هست قوه قضائیه در حال رسیدگی به پرونده است.

جعفر‌زاده ایمن آبادی، متذکر شد: وقتی پدر مهدی هاشمی تاکید کرده که قوه قضائیه رسیدگی بکند، دیگر جای بحث نیست، ولی آن چیزی که باعث گله‌مندی شده این است که وقتی یک قاتل و سارق سر گردنه که اقدامات شنیع را هم انجام داده را نامش را نمی‌آوریم، چرا مهدی هاشمی که الان متهم است و هنوز جرمی در خصوص وی اثبات نشده با تمام مشخصات در رسانه‌ها و پایگاههای خبری معرفی می‌شود و یقین بدانید این امر شرعی و اسلامی نیست.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد