گوناگون

استاندار تهران: در انتخابات آینده هیچ مخاطره امنیتی در تهران وجود ندارد

پارسینه: استاندار تهران گفت: تمام پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا هیچگونه مشکل امنیتی در انتخابات و در مسیر منتهی به آن در استان تهران نداشته باشیم.

استاندار تهران گفت: تمام پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا هیچگونه مشکل امنیتی در انتخابات و در مسیر منتهی به آن در استان تهران نداشته باشیم.

مرتضی تمدن ، با تاکید بر این که بحث آموزش مجریان انتخابات و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارتباط رایانه‌ای بین حوزه‌های انتخابیه در مسیر منتهی به انتخاب‌های سال 92 شروع شده است، گفت:‌همچنین بحث اصلاح تقسیمات کشوری در استان تهران نیز دنبال می‌شود.

وی با بیان این که منتظر اعلام برنامه زمانبندی انتخابات هستیم،‌افزود: پس از روشن شدن نتیجه اصلاح قانون انتخابات در شورای نگهبان بحث ابلاغ جدول زمانبندی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد و ما پس از این مرحله برنامه‌های بعدی خود را برای انتخابات‌های آینده دنبال می‌کنیم.

استاندار تهران همچنین با تاکید بر این‌که درانتخابات آینده هیچ مخاطره امنیتی در استان تهران وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: تمام پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا هیچگونه مشکل امنیتی در انتخابات و در مسیر منتهی به آن در استان تهران نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد