گوناگون

طرح نهایی تغییر کاربری پادگان لشکر ۷۷ به تصویب رسید

طرح نهایی تغییر کاربری پادگان لشکر ۷۷ به تصویب رسید

پارسینه: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح نهایی تغییر کاربری پادگان لشکر ۷۷ در کمیسیون ماده پنج شورای عالی معماری و شهرسازی به تصویب رسید.

جواد خدایی اظهار کرد: در راستای برداشتن آخرین گام برای الحاق پادگان لشکر ۷۷ به شهر مشهد، طرح نهایی تغییر کاربری پادگان لشکر ۷۷ در کمیسیون ماده پنج شورای عالی معماری و شهرسازی به تصویب رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: پس از کش و قوس‌های فراوان و گذشت بیش از یک دهه از تصمیم برای انتقال پادگان لشکر ۷۷ به خارج از شهر مشهد،طرح نهایی تغییر کاربری این پادگان در کمیسیون ماده پنج شورای عالی معماری و شهرسازی با همکاری و توافق ارتش، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد مصوب شد تا بازگشایی معابر و فضاهای سبز شهری موجود در این محدوده انجام گرفته و امکان استفاده عموم مردم از آن فراهم شود.

وی گفت: در طرح مصوب مزبور، علاوه بر حفظ فضاهای سبز موجود و ایجاد امکان بهره‌برداری عمومی از آن‌ها به عنوان فضای سبز شهری، بر صیانت از عناصر یادمانی موجود اعم از سوله‌ها و بناهای تاریخی و میادین مشق تاکید شده است.

خدایی ادامه داد: بازگشایی معابر و اتصال معابر شرقی، غربی و شمالی، مبتنی بر شبکه معابر موجود پادگان از دیگر موارد لحاظ شده در طرح مذکور است که این مهم گشایشی در مسیر تردد مردم و ساکنان و دستیابی بهینه شهر به مراکز خدماتی موجود در جوانب پادگان از جمله بیمارستان‌های مقیاس شهری را در پی خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: ایجاد مسیر سبز ممتد از هسته مرکزی پادگان به سمت ارتفاعات جنوبی شهر و برقراری هم پیوندی میان عناصر سبز موجود شهر با پس کرانه‌های طبیعی از دیگر موارد انعکاس یافته در این طرح است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد