گوناگون

رییس‌جمهور:روابط ایران و عمان بر پایه‌های مستحکمی بنا شده است

پارسینه: دکتر محمود احمدی‌نژاد در دیدار وزیر امور خارجه عمان با بیان این‌که «دو ملت از اشتراکات فراوانی برخوردار هستند» اظهار کرد: تعمیق مناسبات ایران و عمان به نفع دو ملت و ملت‌های منطقه است.

رییس‌جمهور روابط ایران و عمان را برادرانه، عمیق و گسترده دانست و با بیان این‌که «روابط دو کشور بر پایه‌های مستحکمی بنا شده است» بر افزایش روزافزون همکاری‌های تهران - مسقط در عرصه‌های مختلف دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی تأکید کرد.

دکتر محمود احمدی‌نژاد در دیدار وزیر امور خارجه عمان با بیان این‌که «دو ملت از اشتراکات فراوانی برخوردار هستند» اظهار کرد: تعمیق مناسبات ایران و عمان به نفع دو ملت و ملت‌های منطقه است.

وی با اشاره به تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی خاطرنشان کرد: اگر در تمامی تحولات موجود جهان، موضع عدالت و احترام رعایت شود، همه طرفین سود خواهند برد و جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در روند اصلاح شرایط موجود به نفع بشریت مشارکت و همکاری همه‌جانبه داشته باشد.

وی همچنین با بیان این‌که «از شرایط موجود منطقه هیچ‌کس سود نمی‌برد مگر دشمنان بشریت»، بر ضرورت تلاش و مشارکت همگانی برای تعمیق برادری، پیشرفت، رفاه و امنیت تأکید کرد.

وزیر خارجه عمان نیز در این دیدار مناسبات و همکاری‌های تهران - مسقط را مثبت و سازنده دانست و از ایستادگی و مقاومت جمهوری اسلامی ایران در برابر شرایط تحمیلی قدرت‌های سلطه‌جو تجلیل کرده و پافشاری بر مقاومت را موجب اصلاح شرایط دانست.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد