گوناگون

مطالبات مردم را به اطلاع رئیس جمهور و اعضای دولت می رسانیم

مطالبات مردم را به اطلاع رئیس جمهور و اعضای دولت می رسانیم

معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: به دنبال ارتباط نهاد ریاست جمهوری با مردم و انتقال مطالبات آنها به وی و اعضای هیات دولت هستیم.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایسنا، محمدجعفر قائم‌پناه در گفت‌وگویی درباره وظیفه نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: نهاد ریاست جمهوری با دریافت نظرات و اطلاع از دغدغه‌های مردم در جهت هماهنگی با دستگاه‌ها برای تحقق مطالبات حرکت می‌کند. 

وی ادامه داد: چارچوب تعیین شده توسط رئیس جمهور،  سند چشم انداز، سیاست‌های کلی نظام و  برنامه هفتم توسعه است و دولت در این چارچوب کار می‌کند. با این حال رویکرد آقای پزشکیان رویکرد خدمت به همه مردم است و این رویکرد است که دستگاه‌ها را وادار کنیم که مردم را ارباب خودشان بدانند و رضایت مردم را جلب کنند و این یک نکته اساسی در سرفصل برنامه ماست.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین گفت: یکی از وظایف ما ارتباط نهاد رئیس جمهوری رئیس جمهور با مردم است تا بتوانیم این ارتباط را سیستماتیک و روز کارآمد کنیم، خواسته‌ها و مطالبات مردم را جمع آوری و به اطلاع و استحضار ریاست جمهور و اعضای دولت برای پیگیری و اجرا برسانیم.

 

ارسال نظر

  • الف

    جناب قائم پناه، بهترین راه انتقال نظرات مردم به رئیس جمهور ایجاد نرم افزاری نوشتاری و صوتی در اینترنت است تا مردم در هر نقطه از ایران و جهان بتوانند با مراجعه به آن نرم افزار نظرات خودشان را به صورت مکتوب یا صوتی به اطلاع رئیس جمهور برسانند.شایان ذکر است راه های موجود فعلی مانند سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و تلفن ۱۱۱ و سایر تلفن های ارتباط مردم با ریاست جمهوری و سامانه های اینترنتی آن مانند سامانه president.ir کارایی لازم را نداشته و گواه این ادعا خود اینجانب هستن که طی چند هفته اخیر با تمام شماره تلفن های ریاست جمهوری و سامانه های اینترنتی آن تماس گرفته تا پیام بسیار مهمی را برای جناب دکتر پزشکیان ارسال کنم ولی موفق نشدم.

  • الف

    معاونت محترم اجرایی رئیس جمهور، اینجانب بنا به وظیفه شرعی و ملی خود تمایل دارم تا با ارائه طرحی ششگانه به رئیس جمهور محترم در حل مهم‌ترین مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور و نیل به پیمانی که با مردم بسته اند یاری رسانم . لذا مستدعیست طرح پیشنهادی اینجانب به شرح زیر را به اطلاع جناب دکتر پزشکیان رسانیده تا در صورت صلاحدید خدمتشان رسیده و توضیحات لازم را به عرض شان برسانم . « ۱- تقویت ارزش پول ملی و کنترل تورم و کاهش پنجاه درصدی قیمت دلار در طی مدت یک ماه ۲-اصلاح قیمت بنزین بدون تکرار حادثه تلخ آبان نود و هشت ۳- بهداشت و درمان رایگان برای کلیه آحاد ملت ایران بدون تحمیل بار مالی اضافه بر بودجه مصوب بهداشت و درمان در سال جاری ۴- ساخت مسکن مورد نیاز با نوسازی بافت های فرسوده و کاهش قابل توجه قیمت خرید و کرایه خانه ۵-تحول بنیادین در صنایع خودرو سازی ۶- کاهش فوری نرخ بیکاری و تامین نیروی کار ماهر مورد نیاز کشور»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار