گوناگون

سید احمد خاتمی: از جلسات خصوصی هتاکانه و توطئه علیه ولایت خبر داریم

پارسینه: دشمنان در حوادث اخیر، ستون انقلاب یعنی ولایت فقیه را هدف قرار دادند، کسانی نمی خواهند این فصل الخطاب را، از رهنموردهای رهبری تمکین نمی کنند و می خواهند رهبری را جناحی تلقی کنند، مردم ما هم ولایت و هم مصداق ولایت را پذیرفتند و هرآنچه عشق به امام راحل داشتند، یکجا تقدیم مقام معظم رهبری کردند.ما خبر داریم از برخی جلسات خصوصی هتاکانه و توطئه های علیه ولایت را می دانیم، بدانید در برابر این موج، نمی توانید مقاومت کنید.

به گزارش پارسینه، حجت الاسلام سید احمد خاتمی، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در خطبه های نماز جمعه امروز تهران که یک هفته بعد از خطبه های پرحاشیه اکبر هاشمی رفسنجانی ایراد شد، بدون آنکه مستقیما به سخنان هاشمی اشاره ای کند، به تحلیل حوادث اخیر پرداخت.

وی با بیان اینکه انقلاب بزرگ اسلامی این افتخار را دارد که دین را زنده کرد، دینی که منزوی بود و دینی که افیون توده هایش می خواندند، دین قدرتمندانه به صحنه آمد، گفت: انقلاب اسلامی ما شجره طیبه تنومندی است که تندبا ها هم نمی تواند به آن آسیب بزند چه برسد به امواج کوچک.

خاتمی اضافه کرد: دشمنان در حوادث اخیر، ستون انقلاب یعنی ولایت فقیه را هدف قرار دادند،آتش بیاران خارج از کشورند و برخی داخلی ها مغرض و ناآگاه هم آتش بیار معرکه شدند،در حالی که ولایت فقیه برای مردم ما یک اصل اساسی است.

خاتمی تصریح کرد: اما کسانی نمی خواهند این فصل الخطاب را، از رهنموردهای رهبری تمکین نمی کنند و می خواهند رهبری را جناحی تلقی کنند، مردم ما هم ولایت و هم مصداق ولایت را پذیرفتند و هرآنچه عشق به امام راحل داشتند، یکجا تقدیم مقام معظم رهبری کردند.

وی افزود: خبر داریم از برخی جلسات خصوصی هتاکانه و توطئه های علیه ولایت را می دانیم، بدانید در برابر این موج، نمی توانید مقاومت کنید.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: کسانی که در خیابان سلاح می گیرند و مردم را می کشتند، عنوان مفسد فی الارض دارند و اشد مجازات در انتظار آنان است، بعضی ها اقتدار حاکمیت نظام اسلامی را زیر سئوال بردند،ضربه ای که بعضی از اغتشاگران و سران اغتشاش به اقتدار حاکمیت نظام اسلامی زدند، از هر ضربه ای بیشتر بود، گویا بعضی بنا دارند تا چهار سال دعوا در کشور داشته باشند.

خاتمی با اشاره به انتصاب اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون اول احمدی نژاد،گفت: دولت با تنفیذ مقام معظم رهبری، مشروعیت خواهد یافت، معنای مشروعیت حتی معنای حمایت، بی عیب بودن و بی نقص بودن نیست، از سر سوز و علاقه به رئیس جمهور گفتیم که در انتصاب معاون اول، تجدیدنظر کنند، صحبت از سهم و امتیاز نیست، ما خیر شما را می خواهیم، ای کاش رئیس جمهور محترم نقدها را می پذیرفتند و کار به اینجا نمی کشید که آقا موضع گیری کنند،بعد از این موضع گیری، باید جناب رئیس جمهور در اسرع اوقات، تمکین کنند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد