گوناگون

وزارت دفاع استخدام می‌کند

پارسینه: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نظر دارد به منظور تکمیل کادر پزشکی بیمارستان شهید چمران تهران و مجموعه‌های تابعه، همچنین تامین کادر فنی سازمانهای صنعتی، از میان فارغ التحصیلان متعهد و برتر دانشگاه‌های کشور تعدادی را استخدام کند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نظر دارد به منظور تکمیل کادر پزشکی بیمارستان شهید چمران تهران و مجموعه‌های تابعه، همچنین تامین کادر فنی سازمانهای صنعتی، از میان فارغ التحصیلان متعهد و برتر دانشگاه‌های کشور تعدادی را استخدام کند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرده که متقاضیان می‌توانند ضمن مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام، حداکثر تا تاریخ 30 اردیبهشت 1392، از طریق پایگاه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نسبت به ثبت نام و تکمیل کاربرگ اطلاعات فردی اقدام کنند.

بنا بر اعلام مشخصات داوطلبان جهت بررسی اولیه بوده و در صورت لزوم از طریق تلفن با آنها تماس گرفته خواهد شد. لذا درج تلفن (همراه - منزل) داوطلب مورد تاکید است.

متقاضیان می توانند جهت اطلاع بیشتر از رشته‌های مورد نیاز بر اساس مقطع تحصیلی خود را در پایگاه خبری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح mod.ir مشاهده کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد